Digital Digital

Digital

Welke 'oortjes'?

vandaag toog ik vol goede moed naar de Mediamarkt om oortjes uit te proberen. Helaas kon dat niet en verzoop ik in de keuzes.

Wat zijn nou goede oortjes met ANC voor <€100?
Ik heb nu oortjes van Apple en die bevielen altijd heel goed maar ze zijn stuk. Ik vind nieuwe van Apple eigenlijk te duur...

Gebruikersnaaminvullen schreef op 03-02-2026 om 22:04:

[..]

Voor slapen zou ik Loop's proberen. De Quiet 2. Je moet alleen wel even de gehoorgangen bevochtigen maar daarmee zitten ze ook perfect.

Ik zou dan weer gaan voor deze: 

https://www.alpine.nl/products/silence?variant=49143385719117&gad_source=1&gad_campaignid=19537430363&gclid=CjwKCAiA1obMBhAbEiwAsUBbIsRc84V-QmyptdgPvBe_0kgXN9GQbGsah-NeS0INtxJAZWZnaLwKlhoCPT8QAvD_BwE

Gekocht toen ik 1 loop oordopje kwijt was en vind ze fijner. 

kenfan schreef op 03-02-2026 om 11:19:

[..]

Interessante link? Wat een opvallend prijsverschil tussen die kleuren. Is de noise cancelling goed? Want ik een lieve man, maar van zijn gesnurk word ik niet heel blij.

Ik vind de noise cancelling goed. Maar, je kunt ze niet gebruiken om mee te slapen. Want dat heb ik ook een keer geprobeerd, maar dan drukte ik elke keer het play-knopje in en dan zat ik weer rechtop in bed omdat Taylor Swift weer begon te zingen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.