Eten
Teigera
16-01-2026 om 08:48
Gisteravond heel gezellig in een Syrisch restaurant bijgepraat met vriendin. Vooraf allerlei starters: de fattoush en baba ganousch vond ik het lekkerst. Hoofdgerecht waren geroosterde spiezen (gehakt, kip). Bij de koffie kregen we nog een mij verder onbekend toetje van het huis, al met al erg lekker gegeten.
Vandaag lekker rommelen in huis, ben vrij op vrijdag. Ga iig een bananenbrood bakken voor de frutjes en een tortellini-ovenschotel voorbereiden voor vanavond. Vanavond met lief een kaasproeverij (cadeautje van z'n verjaardag laatst), de oppas komt dan met de frutjes eten dus ik bereid het voor, hoeft ze het alleen maar in de oven te schuiven.
afrodite05
16-01-2026 om 11:46
Hier is de influencer nu echt ziek geworden, hij heeft al 3 setjes kleding erdoor gejaagd... gelukkig lijkt hij nu de functie van de emmer te begrijpen. Maar mijn dagplanning loopt dus voor de tweede keer deze week volledig in de soep. Nouja, eerst moet hij maar weer beter worden.
Omdat de spinazie uit de diepvries ruimte moest maken voor het brood, eten we vanavond een ovenschotel van spinaziestamppot met gehakt en spekjes. Als ik er de puf voor heb, gaat er ui en knoflook bij, anders wordt het maar een beetje saai, overleven we ook wel.