Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Dolfje, ik hoop echt dat je morgenmiddag even NL achter je kan laten! 

Hier staat nep-paella uit de vriezer op het menu. Ik gooi er wat extra tomaten in en andere dingen die ik tegenkom in de keuken en die er bij passen (citroensap, gerookt paprikapoeder, chilivlokken, misschien nog een verdwaalde paprika, zoiets). 

Dolfje schreef op 28-01-2026 om 18:30:

Bijna Smulkruimel. Onbezorgd zal het niet zijn maar hopelijk kan ik mijn gedachten wat verzetten en daar een beetje slapen en lekker wandelen.

Helemaal onbezorgd zal het inderdaad niet zijn maar hopelijk doet een andere omgeving je toch goed! In elk geval even weg van alle dagelijkse dingen thuis.

De koffer is ingepakt, we kijken nog even een serie en dan naar bed. 
Morgen na het ontbijt ff de afwas opruimen en vuilniszakken weg en dan gaan we op ons gemak naar de bushalte.
Om on topic te blijven ik neem muslibollen met kaas mee 

Fijne vakantie, Dolf!

Vriendlief kookte zijn favoriete gerecht: nacho chips met gesmolten kaas uit de oven met daarbij een mix van gehakt, bonen, bonenpuree en groenten. Avocadoprakje en crème fraîche erbij. Ik moest het hem nog wel ‘even’ leren koken, maar moeilijk vond hij het niet dus volgende keer kan hij het zelfstandig. Jammer dat die zo’n voorkeur heeft voor alle ongezonde gerechten uit mijn repertoire maar het is al heel wat dat hij wil koken als ik een drukke periode heb. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.