Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik ga vanavond pannenkoeken bakken. Normaal gesproken bak ik ze naturel, een enkele met kaas voor man, maar er ligt nog ontbijtspek dat op moet en er zijn nog appels die hun beste tijd hebben gehad, dus dit keer wat meer variatie dan anders. 

Man kookt voor mij: iets met lammskarbonade en Aubergine….

pizza spinazie. 

Lang geleden dat ik dit heb gemeld, maar ik eet drie dagen festivaleten. Ben een weekendje op m’n ouwe stek aan het werk, heel leuk. Gister al rondrennend een bakje kikkererwtencurry met rijst op, was prima. Vandaag dag twee en waarschijnlijk wel wat meer tijd om te eten. 

pizza 😁 ik heb voor mezelf de tiramisu pizza gehaald, die vind ik zooooo lekker! Nu al zin in. En heb een tasje van de bakker, daar zitten lekkere broodjes in en wat gebak. 

Jongste eet op een feestje en man en ik gaan met oudste uit eten. Ik denk dat het een hamburger wordt. 

Ik had gisteren voor het eerst dit jaar asperges bij de boerderij gehaald. Die aten we gisteren met ei en ham. Wilde er ook krieltjes bij eten maar die was ik straal vergeten 

Vandaag heeft lief een zalm gerookt op de bbq. Die gegeten met nog een portie asperges en aioli. Mjummm

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.