Eten
irmaladouce
08-06-2026 om 19:38
irmaladouce schreef op 08-06-2026 om 19:35:
Dolfje schreef op 08-06-2026 om 19:14:
Duimt voor Moos!
Ik ook, er staat al eelt op !🤞🏻
afrodite05
08-06-2026 om 19:47
Ik duim ook mee!
En gefeliciteerd met je dochter, Ted! Een flinke prestatie, een 10!
Dolfje
09-06-2026 om 06:14
Veel te vroeg wakker weer. En moet tot 17.30 werken. Eten dus makkelijk, k&k gehaktballen en aardappelpuree en spinazie.
MijnNaamIsHaas73
09-06-2026 om 06:54
wauw spannend Moos! Hopelijk heb je een beetje geslapen vannacht. Ik duim mee!
Wat goed ted, gefeliciteerd!
Wij aten gisteren spinazie a la crème, gekookte aardappelen en varkenshaas in champignonroomsaus
Teigera
09-06-2026 om 08:58
Tjee Ted wat goed, gefeliciteerd! Daar is hard aan gewerkt.
Moos, ik duim mee, wat spannend. Vooral als jullie beiden zo enthousiast zijn.
Toetie, het heeft hier gisteren einde middag / begin van de avond behoorlijk geregend, echt flinke plassen op de weg en al. Heb jongste maar met fiets en al opgehaald van zijn sport met de auto, had geen zin om nat te regenen (hij mag nog niet alleen, moet gehaald worden).
Vanavond Romige penne met gebakken feta met courgette en walnootgremolata | Marley Spoon , weer eens een nieuw recept.
ToetieToover
09-06-2026 om 10:59
Uiteindelijk kreeg mijn tuin ook een bui, heerlijk. Maar die wil je liever niet op je hoofd natuurlijk. Gefeliciteerd Ted! Wat een prachtig cijfer!
Vandaag ga ik nog maar eens zo’n luie bakplaat uit de oven maken met rijst en linzen deze keer onderin. Chuka wakame, ui en prei als groenten en verder bouillon en kokosmelk. Laatste 10 minuten wat witvis bovenop.
En verder nog mosselsoep, soort Chowder met prei, wortel, mais, spekjes, aardappels, ui en mosselen, dus.
anijsblokje
09-06-2026 om 15:42
Mijn keuken is volledig overgenomen, maar dat is mijn geliefde gelukkig prima toe te vertrouwen. Ik mag me nergens mee bemoeien en dat komt goed uit, want ik ben hondsmoe. De tofu staat in de marinade, de spitskool is al gesneden en daar komt vanavond zilvervliesrijst bij, vermoedelijk als fried rice.
Ted, wat knap van je zoon!
En Moos...spannend...hopelijk lukt het allemaal...
Moosey
09-06-2026 om 18:27
En ja hoorrrrrrrr
We hebben m. Heel heel blij. Heel erg bedankt voor het duimen en meeleven allemaal 
Beetje jammer dat er wel ook meteen slecht nieuws van onze geliefde uitkeringsinstantie over de uitkering van lief overheen kwam, dat drukte de pret even nogal. Maar we gaan er maar vanuit dat we daar t.z.t. wel een oplossing voor vinden, en gelukkig hebben we ook vrij verstandig gekocht, aan een sociale huurwoning zouden we niet minder betalen per maand. En je moet toch ergens wonen. Maar het was dus nogal een dag van uitersten.
De NS liet het ook even afweten dus mijn geplande koolrabirisotto gaat plaats maken voor een mega-ei met champignons en paprika op brood, denk ik. Oh en veul platte peterselie, lekker.
ToetieToover
09-06-2026 om 19:40
Gefeliciteerd Moos! Wat een dag met meteen ook nieuws waar je niet direct op zit te wachten. Hopelijk houdt het de feestvreugde niet al te zeer tegen en kunnen jullie lekker wegdromen over het nieuwe huis. 🏡 
afrodite05
09-06-2026 om 21:41
Gefeliciteerd Moos!! Jammer van het slechte nieuws, maar hopelijk overheerst inmiddels het feestgevoel!
voor de hondsmoeheid