Eten
afrodite05
17-02-2026 om 08:13
Wij eten vanavond een echte avg: aardappelen, braadworstje en sperziebonen. Met jus van het restje stoofvlees van gisteren.
Geen tips wat betreft de sushi in Amsterdam. Maar het doet me wel denken aan mijn eerste kennismaking met sushi, dat was in de Bijenkorf in Amsterdam, minstens 20 jaar geleden, misschien nog wel langer, 25 jaar. We bestelden toen met z'n drieën één portie om te proeven. Maar er zijn inmiddels vast andere plekken waar je (betere) sushi kan krijgen.
ToetieToover
17-02-2026 om 08:14
De witlof-campagne heeft al gewerkt, doordat er hier zo lovend over geschreven werd, zette ik het de afgelopen tijd weer af en toe op ons menu. Vroeger vond ik het niet lekker. Maar gewokt is het goed te eten. Inmiddels ben ik zo oud dat ik bitter minder goed proef, dus koffie en witlof kan ik beter waarderen.
Teigera
17-02-2026 om 08:34
Leuk MijnnaamisHaas, dagje naar Amsterdam! Geen tips voor sushi helaas vanuit mij.
Wij eten vanavond pasta met champignons, spinazie, room, beetje truffelolie, Parmezaanse kaas.
Ted68
17-02-2026 om 09:13
Ik maak vanavond rendang, met rijst en ???? Twijfel tussen boonstjes of brokkoli
Dolfje
17-02-2026 om 09:37
Ik heb diepvries spinazie en rode kool gehaald.
Vanavond spinazie. Ik heb daar de laatste tijd vaak zin in. Geen idee waarom.