Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Team komt niet uit de zomervakantie

Isje schreef op 11-02-2026 om 13:57:

Ik vind mijn werk oprecht heel erg leuk, ik besef dat ik geen pingpong bal ben en heb net tickets geboekt voor de voordeligste prijs in de 7 weken dat de kinderen vrij zijn. Ik moet het alleen nog doorgegeven aan de manager en planning. Wat nu de gevolgen zullen zijn ga ik ervaren.
Mocht ik er volgend jaar nog werken dan ga ik zonder akkoord tickets boeken en een reis plannen. Een ander mag dan gaan schuiven in het rooster, ik ga het volgend jaar niet doen.

Goed gedaan! De tijd met je kinderen komt nooit meer terug en werk is maar werk hoor!

Isje schreef op 11-02-2026 om 13:57:

Mocht ik er volgend jaar nog werken dan ga ik zonder akkoord tickets boeken en een reis plannen. Een ander mag dan gaan schuiven in het rooster, ik ga het volgend jaar niet doen.

Maar je doet het toch dit jaar ook niet uiteindelijk?  Ik vind het heel bijzonder wat er nu gebeurd en hoe je daar op reageert. Zelfs als je manager alsnog akkoord is met je vakantie, vraag ik me af hoe dit je plek in je team beïnvloedt. 

Isje

Isje

11-02-2026 om 19:10 Topicstarter

Daglichtlamp schreef op 11-02-2026 om 19:04:

[..]

Maar je doet het toch dit jaar ook niet uiteindelijk? Ik vind het heel bijzonder wat er nu gebeurd en hoe je daar op reageert. Zelfs als je manager alsnog akkoord is met je vakantie, vraag ik me af hoe dit je plek in je team beïnvloedt.

Wat maakt het voor jou dat je dit bijzonder vind?

Loeki72 schreef op 10-02-2026 om 22:18:

[..]

Dat was bij ons vroeger wel zo. Maar met de komst van roosteraars is dat niet meer. Ik vind het echt jammer. Bij ons wordt er dus geloot.

Ondanks de rooster teams werd dit ook nog zo gedaan bij ons.  Eerst op papier en dan in rooster programma zetten.

Overigens lees ik verder. Nou ik deze manier zou ik ook niet meer willen werken. Ik zou wel uitleg van ZM willen, waarom dit zo besloten is.

Deleidinggevende heeft een toezegging gedaan maar komt het niet na waardoor TO het niet met school kan regelen. Daarnaast laat hij TO in het ongewisse, terwijl anderen wel duidelijkheid krijgen, wel vrij kunnen krijgen tijdens de weken die TO eerder had gevraagd, en 1 zelfs nog 4 weken vrij. TO heeft groot gelijk en gaan ze erover zeuren dan neemt ze ontslag. Die luxe heeft ze gelukkig. Fijne vakantie alvast TO. Lekker van genieten samen met jouw kinderen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.