Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Wat vind jij ( te ) duur geworden?

Ysenda schreef op 24-05-2026 om 15:51:

[..]

Meestal niet, en bij muziek heb je geen verhaal dat je moet volgen om het te begrijpen.

1 van de redenen waarom bij mijn bedrijf het verboden is om rijdend deel te nemen aan vergaderingen. Je mag nog net melden dat je achter het stuur zit maar verder is bellen en rijden niet toegestaan.

Dat vind ik echt heel anders. Als je met iemand in de auto zit, ziet die ander ook wat er gebeurd op de weg en weet wanneer er even niet gepraat kan worden.

Bij een vergadering moet je er helemaal bij zijn, registreren wat er gezegd wordt en dan ook nog inhoudelijk reageren. Dat gaat niet samen met iets anders. Hetzelfde voor een telefoongesprek.

Bij een luisterboek laat ik het als gekabbel over me heen komen.

Fenyw schreef op 24-05-2026 om 16:00:

[..]

Dat vind ik echt heel anders. Als je met iemand in de auto zit, ziet die ander ook wat er gebeurd op de weg en weet wanneer er even niet gepraat kan worden.

Bij een vergadering moet je er helemaal bij zijn, registreren wat er gezegd wordt en dan ook nog inhoudelijk reageren. Dat gaat niet samen met iets anders. Hetzelfde voor een telefoongesprek.

Bij een luisterboek laat ik het als gekabbel over me heen komen.

Dit idd. En dan heb je soms een stukje gemist omdat je aandacht door het verkeer wordt opgeeist. Dat is meestal niet zoveel dat je het niet meer kan volgen en anders druk je even twee keer op die 10 sec terug knop.

RaSa schreef op 24-05-2026 om 16:39:

[..]

Dit idd. En dan heb je soms een stukje gemist omdat je aandacht door het verkeer wordt opgeeist. Dat is meestal niet zoveel dat je het niet meer kan volgen en anders druk je even twee keer op die 10 sec terug knop.

Nee, want je zit zo in het verhaal dat je de omgeving volledig vergeet, alsof je in een 3d bioscoopfilm zit. Niks gekabbel op de achtergrond, was het maar waar.

Ik vind het knap dat jullie dst kunnen masr waarom dan een luisterboek als je niet echt luisterd?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.