Gezondheid en welzijn
Mika2024
08-08-2026 om 17:18
Famosan
Eigenlijk geloofde ik er niet zo in homeopathische middelen voor de overgang. Ik was er flauw van 3 a 4 keer wakker worden op een nacht met het gevoel dat je een oven bent. Gelukkig geen zweetaanvallen en het duurt ook niet zo lang maar wel wakker en een verstoorde nachtrust. Met het oog baad het niet dan schaadt het niet, Famosan totaal gaan slikken van Dr Vogel en nu na 2 weken zijn mijn hitteaanvallen behoorlijk verminderd. Zal het dan toch werken? Hebben meer dames hier positieve ervaringen mee. Ook ben ik magnesium gaan slikken tegen de kramp in de benen en ook dat is verminderd. Ben gewoon benieuwd of jullie positieve ervaringen hebben met middeltjes tegen overgangsklachten.
Yumi
14-08-2026 om 12:47
Ysenda schreef op 10-08-2026 om 04:22:
[..]
Maar dat maakt allemaal nog niet dat het bewezen meer doet dan gewoon water innemen.
Als het voor mij werkt dan boeit het me niet of de wetenschap het wel of niet kan bewijzen. Ik ga niet door met reguliere medicijnen als ze niet werken, terwijl ik wel baat heb bij homeopathische medicijnen.
Omdat het niet bewezen is geen klassieke homeopathie studeren? - Opleidingscentrum Klassieke Homeopathie
Ysenda
14-08-2026 om 21:56
Yumi schreef op 14-08-2026 om 12:47:
[..]
Als het voor mij werkt dan boeit het me niet of de wetenschap het wel of niet kan bewijzen. Ik ga niet door met reguliere medicijnen als ze niet werken, terwijl ik wel baat heb bij homeopathische medicijnen.
Omdat het niet bewezen is geen klassieke homeopathie studeren? - Opleidingsce
trum Klassieke Homeopathie
Dat is wij van wc eend bevelen wc eend aan.
Yumi
15-08-2026 om 12:42
Ysenda schreef op 14-08-2026 om 21:56:
[..]
Dat is wij van wc eend bevelen wc eend aan.
Je hebt de argumenten die het tegendeel bewijzenwaarom het wel werkt, blijkbaar niet gelezen. Maar dat is ook prima, ik verwacht gezien jou achtergrond qua studie/werk dat je er niet voor open staat, dus ik laat het hierbij.