Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

lientje69 schreef op 21-10-2025 om 17:37:

[..]

Ja ik moet ook donderdag weer bellen. Elke week idd. Helaas vrees ik dat eerste week november werken tegen gaat vallen voor mij. Dan moet ik wel heel hard op gaan knappen. Zullen ze niet blij mee zijn ( maar dat ben ik zelf ook niet, zou me graag weer goed voelen en willen werken )

Ik ken het gevoel. Zoals het nu gaat ga ik volgende week echt nog niet werken, fysio zei gisteren ook, wees voorzichtig als je weer gaat werken, want te vroeg beginnen is niet goed. Beter 1 week langer ziek gemeld blijven dan dat ik straks halverwege de week weer uitval.. 

Noglangnietjarig schreef op 21-10-2025 om 16:13:

dat niet eten en drinken is protocol dus.

Nou geen operatie hoor 🙏
Wel een sling omgekregen en zo gesprek met een arts zometeen.
Sleutelbeen is gebroken.

Sterkte en beterschap🌹

Broodjebrie schreef op 21-10-2025 om 17:26:

[..]

Ja, dat vind ik ook apart.. maar dat is bij werk hetzelfde hoor, donderdag heb ik overleg met leidinggevende over volgende week. Maar dat komt meer omdat zij de vrijdag niet werkt, en mocht ik volgende week nog niet gaan werken dan moet zij donderdag nog alles regelen voor volgende week.

Ook voor jou sterkte en beterschap Brie. 🪷

Broodjebrie schreef op 21-10-2025 om 17:42:

[..]

Ik ken het gevoel. Zoals het nu gaat ga ik volgende week echt nog niet werken, fysio zei gisteren ook, wees voorzichtig als je weer gaat werken, want te vroeg beginnen is niet goed. Beter 1 week langer ziek gemeld blijven dan dat ik straks halverwege de week weer uitval..

Bij rugklachten zeker idd

lientje69 schreef op 21-10-2025 om 17:58:

[..]

Bij rugklachten zeker idd

Bij 2 hersenbloedingen ook😉

Fleurette schreef op 21-10-2025 om 18:11:

[..]

uhm.... ja

Je hebt gelijk 

Fleurette schreef op 21-10-2025 om 18:11:

[..]

Nou inderdaad, dan vallen mijn rugklachten bijna nog mee..

Broodjebrie schreef op 21-10-2025 om 18:36:

[..]

Nou inderdaad, dan vallen mijn rugklachten bijna nog mee..

Ieder zijn eigen zorgen hè broodjebrie  voor jou zijn jouw klachten net zo vervelend als de mijne voor mij. 

Ik lijk me ietsje beter te voelen dan gisteren. Daar ben ik blij mee. Toch lichte vooruitgang. Geeft de burger moed. 💪

lientje69 schreef op 21-10-2025 om 18:39:

[..]

Ieder zijn eigen zorgen hè broodjebrie voor jou zijn jouw klachten net zo vervelend als de mijne voor mij.

Ik lijk me ietsje beter te voelen dan gisteren. Daar ben ik blij mee. Toch lichte vooruitgang. Geeft de burger moed. 💪

Dat is ook weer zo. Rugklachten kunnen ook zeker erg vervelend zijn...

lientje69 schreef op 21-10-2025 om 17:24:

[..]

Bewegen idd licht zwemmen en wandelen broodjebrie. En niet te lang zitten, goed afwisselen. Apart dat je in 2 dagen alweer contact hebt, of zoiets in 2 dagen al verbeterd. Sterkte!

Inderdaad, het protocol is zes weken afwachten en dan opnieuw contact. Bij geen verbetering word je dan verwezen naar neurologie voor een MRI en oordeel. Pas dan kan ook vastgesteld worden of het daadwerkelijk een hernia is. 

Noglangnietjarig schreef op 21-10-2025 om 16:13:

dat niet eten en drinken is protocol dus.

Nou geen operatie hoor 🙏
Wel een sling omgekregen en zo gesprek met een arts zometeen.
Sleutelbeen is gebroken.

Sterkte! Ik heb even gemist wat er gebeurd is?

Broodjebrie schreef op 21-10-2025 om 18:41:

[..]

Dat is ook weer zo. Rugklachten kunnen ook zeker erg vervelend zijn...

Absoluut. heel veel sterkte

Alcedo schreef op 22-10-2025 om 08:26:

[..]

Inderdaad, het protocol is zes weken afwachten en dan opnieuw contact. Bij geen verbetering word je dan verwezen naar neurologie voor een MRI en oordeel. Pas dan kan ook vastgesteld worden of het daadwerkelijk een hernia is.

Ik mag hopen dat het met 6 weken wel een stuk minder is.. 

Wat is er weer veel gebeurd! Ik lees alles, maar gun me de tijd niet om te reageren. Met mij gaat het wel redelijk. Geen ups, maar ook geen downs. Wel heel druk, te druk. Ik kan er maar niet aan wennen, dat ik niet dezelfde energie meer heb als voor mijn ziekte.

Lientje, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Het zegt wel wat dat je lichaam je zo rigoureus op slot heeft gezet. Ik hoop dat je écht de tijd neemt om te herstellen. Dit had zo anders af kunnen lopen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.