Gezondheid en welzijn
Ninoea
23-05-2026 om 04:52
Wie geniet er nog meer van het zomerse weer?
Er is al een topic voor mensen die een grafhekel hebben aan de zomer. Dit topic is juist bedoeld om de zomer te bejubelen. Voor alle mensen die al maanden toeleven naar de zomer of het zomerse weer gewoon lekker vinden.
watertoren
24-05-2026 om 08:56
Ik geniet met volle teugen van dit weer. Ik ben de hele dag buiten. Ik zou echt niet zonder tuin willen. Vanavond en morgenavond lekker BBQen. Ik ben uitgenodigd dus heb het makkelijk. Vanmiddag met vrienden een terrasje pakken.
Jujubee
24-05-2026 om 09:16
Ik vond het gisteren wel lekker hoor, op de fiets naar huis uit mijn werk. Lekker briesje, niet te heet, prima weer. Tot een graad of 28 trek ik het goed en vind ik het ook wel fijn. Alles beter dan de kou. Liever 25 graden in huis dan 15. De insecten vind ik dan weer wat minder fijn aan de zomer. Ik heb een dakterras, maar daar zit ik eigenlijk nooit op. Dat komt door de meeuwen die hier nestelen en je ogen eruit pikken als je je dak op stapt. Dus lekker buiten zitten, nee, dat kan helaas niet. Wel jammer nu, want ik had graag een badje voor mijn neefje op het dak willen zetten zodat hij lekker kon spelen in het water maar ja, dat gaat dus niet.
Ninoea
24-05-2026 om 09:25
Wat vervelend die zeemeeuwen. Dan heb je een mooi terras en kun je het niet gebruiken. Ik ga zo dadelijk ontbijten in de tuin, heerlijk, lekker buiten.
Broodjebrie
24-05-2026 om 09:27
ik ga zo naar beste vriend, die is verhuisd. Appte hij vd week, blijf je eten? Dus dat is ook lekker makkelijk. 1e bbq van dit jaar.
MMcGonagall
24-05-2026 om 10:58
Jujubee schreef op 24-05-2026 om 09:16:
Ik vond het gisteren wel lekker hoor, op de fiets naar huis uit mijn werk. Lekker briesje, niet te heet, prima weer. Tot een graad of 28 trek ik het goed en vind ik het ook wel fijn. Alles beter dan de kou. Liever 25 graden in huis dan 15. De insecten vind ik dan weer wat minder fijn aan de zomer. Ik heb een dakterras, maar daar zit ik eigenlijk nooit op. Dat komt door de meeuwen die hier nestelen en je ogen eruit pikken als je je dak op stapt. Dus lekker buiten zitten, nee, dat kan helaas niet. Wel jammer nu, want ik had graag een badje voor mijn neefje op het dak willen zetten zodat hij lekker kon spelen in het water maar ja, dat gaat dus niet.
Dat gegil van meeuwen is ook zo erg. We hebben hier wel eens een meeuwennest gehad, nogal uit de route voor ze. Daar werd je horendol van.
Groentetuin
24-05-2026 om 15:01
Dit is het ideale weer! we zijn de hele dag buiten man in de zon, ik regelmatig onder de overkapping.
We wonen prachtig, in de natuur,geen geluidsoverlast t is hier op en top genieten.( En dat doen we dan ook)
Gestopt met werken, de zomer mag van mij heel lang duren!!
Ted68
24-05-2026 om 17:42
Van mij mogen deze pinksterdagen wel een week duren: we wonen ver weg van de Zivilisation, en hangen Man maakt nu een vuur in de tuin om te kunnen BBQ en….En vanavond zitten we tot Laat buiten, met de paardjes, en de tuin egel… Heerlijk
Loulou39
24-05-2026 om 17:53
Vandaag was heerlijk, niet bloedheet maar lekkere temperatuur (25/26 graden) met een klein beetje wind.
Lekker gewandeld langs het water, en nu in huis is het 24 graden. Prima te doen 💃🏻
Kersje
24-05-2026 om 18:27
Normaal gesproken houd ik enorm van dit weer, maar mijn allerliefste papa is stervende en ondanks dat ik nu buiten op mijn dakterras zit, voelt mijn wereld nu super donker 😭😭
Sorry voor mijn stomme post, maar wilde even ventileren…….
Groentetuin
24-05-2026 om 18:38
Kersje schreef op 24-05-2026 om 18:27:
Normaal gesproken houd ik enorm van dit weer, maar mijn allerliefste papa is stervende en ondanks dat ik nu buiten op mijn dakterras zit, voelt mijn wereld nu super donker 😭😭
Heel veel sterkte Kersje
Miepjecody
24-05-2026 om 18:43
Oh wat erg
Sterkte
lientje69
24-05-2026 om 18:51
Heel veel sterkte kersje!
Loulou39
24-05-2026 om 18:52
Sterkte!!