Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Wie heeft er nog meer een grafhekel aan de zomer?

Het wordt alleen maar warmer, dinsdag de verwachting 30 graden hier.  

Het is zelfs al weer warm 🥵 in bed 

Hier in huis valt het nog wel mee, het is vannacht best wel afgekoeld. Nu 21,5 in huis. Gisteren op zijn warmst, 22,5. Dus dat is nog goed te doen. Het warmst dat het hier vorig jaar in de zomer geweest is, was 26,5, dus op zich heb ik echt wel een fijn huis, qua hitte, als ik zie hoe anderen hier afzien. Straks komt mijn neefje logeren, dus we gaan lekker de hort op samen. Wandelen met mijn leenhond en dan even een ijsje halen of ergens lekker lunchen of zo. Hoe meer buiten, hoe beter. Alles leuker dan de hele dag met autootjes spelen binnen, haha. Dinsdag wordt de heetste dag ja en dan is het weer even klaar en wordt het weer normaal. 

Hier wordt het dinsdag 31 graden en nu is het in huis 22.7 (alle ramen en deuren vanmorgen heel vroeg open gehad).
Gisteren waren de voorspellingen voor volgende week rond de 20 graden, maar dat is nu al bijgesteld naar 24 graden. Hopelijk wordt het niet warmer: ik kan de laatste jaren steeds slechter tegen de hitte.

Gisteren een eind gelopen en dat ging wel goed, langzaam gelopen en onder bomen voor de schaduw. De terugweg was minder, maar altijd een goed excuus voor een ijsje in de schaduw/wind.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.