Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Alles over de Kringloop, kom maar op!

Vandaag bij de kringloop een mooie rode jas, een donkerblauwe spijkerbroek en gloednieuwe sneakers/gympies gescoord.. Blij mee. 

Ik kocht bij de kringloop laatst een boek over omdenken en een keramische lepel, omdat ik die wil gebruiken in mijn fermentatieprobeersels. Een ‘echte’ rumtopf’ niet gevonden. Je vindt nooit wat je zoekt immers  Ik kocht ook nog twee lepels om voor mijn meeneem-eten. Die raak ik soms kwijt namelijk en onlangs heb ik er eentje weggegeven omdat op die locatie geen restaurant was en iemand diens eigen meegebrachte eten niet kon opeten wegens gebrek aan bestek. Daar was ik dus wel op voorbereid. Ik heb de lepel weggegeven, voor 25 cent weer een nieuwe.

ToetieToover schreef op 19-05-2026 om 21:48:

Ik kocht bij de kringloop laatst een boek over omdenken en een keramische lepel, omdat ik die wil gebruiken in mijn fermentatieprobeersels. Een ‘echte’ rumtopf’ niet gevonden. Je vindt nooit wat je zoekt immers Ik kocht ook nog twee lepels om voor mijn meeneem-eten. Die raak ik soms kwijt namelijk en onlangs heb ik er eentje weggegeven omdat op die locatie geen restaurant was en iemand diens eigen meegebrachte eten niet kon opeten wegens gebrek aan bestek. Daar was ik dus wel op voorbereid. Ik heb de lepel weggegeven, voor 25 cent weer een nieuwe.

Ik weet niet of er echte en onechte rumtopfen bestaan, hier staat er een in de schuur, als je in de buurt woont of komt, kom maar halen.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

08-07-2026 om 12:36 Topicstarter

550x612.jpg

Dit vogeltje vond ik in een mooie kleur groen (olijfgroen?).  Past goed in mijn interieur.

Ik dacht dat het misschien van de Action kwam, toch maar gekocht, voor € 3,99.
Even gaan googlen, bij Bol  19,90!   Toch leuk.....
Komt nog uit Scandinavië gevlogen ook!

Beterlaat2021! schreef op 08-07-2026 om 12:36:

550x612.jpg

Dit vogeltje vond ik in een mooie kleur groen (olijfgroen?). Past goed in mijn interieur.

Ik dacht dat het misschien van de Action kwam, toch maar gekocht, voor € 3,99.
Even gaan googlen, bij Bol 19,90! Toch leuk.....
Komt nog uit Scandinavië gevlogen ook!

Die heb ik ook! In een blauwig groen. Voor 3 euro bij de Kwantum. Sorry. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

08-07-2026 om 12:52 Topicstarter

Hahaha!   Ben er toch blij mee....

Beterlaat2021! schreef op 08-07-2026 om 12:52:

Hahaha! Ben er toch blij mee....

Snap ik. En je kunt hem altijd doorverkopen voor 19.90 😉

Super leuk dat vogeltje!

Ik had laatst een schemerlamp die ik echt niet kon laten staan. Heb er nog steeds geen plek voor, maar vond hem gewoon te leuk...

10405_2.jpg

Pas drie kleine soepbordjes gekocht. 50c per stuk. Er stonden er acht maar van vijf waren er chipjes af.
Ik gebruik ze voor het natvoer en de brokjes van Pieter (kater). Het schijnt dat katten er niet van houden als hun snorharen tegen de rand van het etens/drinkbakje komt.
Al langer geleden kocht ik een grote glazen schaal als drinkbak. Dat spul kan allemaal in de vaatwasser. 

Biebeltje schreef op 09-07-2026 om 11:18:

Super leuk dat vogeltje!

Ik had laatst een schemerlamp die ik echt niet kon laten staan. Heb er nog steeds geen plek voor, maar vond hem gewoon te leuk...

10405_2.jpg

Super schattig! Ik zou ‘m waarschijnlijk een knalkleur geven, Fluor groen. Of oranje. Of roze. Of geel. Hij is leuk 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.