Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

🐣💜Fijne Paasdagen 💜🐣

Wat voor plannen heb je vandaag en morgen? 

Heb de hele middag op een ligstoel in mijn badpak in de tuin gelegen....boek erbij...het is 22,graden...

Ted68 schreef op 05-04-2026 om 16:54:

Heb de hele middag op een ligstoel in mijn badpak in de tuin gelegen....boek erbij...het is 22,graden...

Jij komt ons even de ogen uitsteken, het was hier vanmiddag 13 graden en er stond een flinke wind. Maar prima weer om te golfen alleen bij de één na laatste hole een enorme stortbui. Thuis opgedroogd met een kopje thee en nu terwijl de regen tegen het raam tikt een mooi glas pinot noir om een echt paas gevoel te krijgen.

Ted68 schreef op 05-04-2026 om 16:54:

Dit zou mijn favoriete Pasen zijn 😁

Poezenmeisje schreef op 05-04-2026 om 10:35:

Geen plannen voor mij.
Huis schoonmaken, denk ik

Giisteren ben ik naar de Fantasy Fair in Ter Apel geweest, haarfrutsels en een gehaakte heksenhoed gekocht.

Is dat leuk? ik twijfelde of ik erheen zou gaan en uiteindelijk niet geweest 

Mama-Inge schreef op 05-04-2026 om 18:54:

[..]

Is dat leuk? ik twijfelde of ik erheen zou gaan en uiteindelijk niet geweest

Ik vind het wel leuk, veel mensen in middeleeuwse kleding of elfenkleding. Ik had alleen een zelfgefrutselde haarband in.

Workshops, kabouterdames, muziekvoorstellingen. Een speeltuintje, zodat de kleinere kinderen zich ook kunnen vermaken. 

De authentieke kraampjes worden druk bezocht, er zijn ook een paar 'braderiekramen', die krijgen minder aandacht/klandizie. Een stuk of 60, geloof ik.

Niet supergroot, wel knus. Genoeg bewegingsruimte, als ik naar de Pasar malam in Kardinge ga, kan ik me amper bewegen.

Voldoende toiletten, het is op een camping. 👍🏼

Vandaag twijfelde de organisatie of ze open zouden gaan vanwege het weer, dat stond rond 9 uur op Facebook. 

Gelukkig deden ze dat wel, want voor de meeste bezoekers is het een lange rit naar Ter Apel. Een beetje lullig als je voor niets aankomt. Ik moest zelf zo'n 70 kilometer rijden, een kennis moest 90 kilometer rijden.

Op de valreep van mij ook iedereen fijne Pasen! Vandaag boodschappen gedaan en huishouden. Gisteren een heerlijke dag gehad met man, kinderen en kleinkinderen. We zijn wezen lunchen en daarna een lange wandeling 

Vandaag heerlijk gewandeld, wat een mooi weer, koel en zonnig 

Poezenmeisje schreef op 05-04-2026 om 23:29:

[..]

Ik vind het wel leuk, veel mensen in middeleeuwse kleding of elfenkleding. Ik had alleen een zelfgefrutselde haarband in.

Workshops, kabouterdames, muziekvoorstellingen. Een speeltuintje, zodat de kleinere kinderen zich ook kunnen vermaken.

De authentieke kraampjes worden druk bezocht, er zijn ook een paar 'braderiekramen', die krijgen minder aandacht/klandizie. Een stuk of 60, geloof ik.

Niet supergroot, wel knus. Genoeg bewegingsruimte, als ik naar de Pasar malam in Kardinge ga, kan ik me amper bewegen.

Voldoende toiletten, het is op een camping. 👍🏼

Vandaag twijfelde de organisatie of ze open zouden gaan vanwege het weer, dat stond rond 9 uur op Facebook.

Gelukkig deden ze dat wel, want voor de meeste bezoekers is het een lange rit naar Ter Apel. Een beetje lullig als je voor niets aankomt. Ik moest zelf zo'n 70 kilometer rijden, een kennis moest 90 kilometer rijden.

Voor mij is het dichtbij, volgend jaar maar eens kijken

Herfstappeltaart schreef op 06-04-2026 om 15:47:

Op de valreep van mij ook iedereen fijne Pasen! Vandaag boodschappen gedaan en huishouden. Gisteren een heerlijke dag gehad met man, kinderen en kleinkinderen. We zijn wezen lunchen en daarna een lange wandeling

Edit: lunch had overigens niets met Pasen te maken. We vierden verjaardagen en die datum kwam toevallig zo uit.

vanmiddag naar de bios geweest, en daarna met een vriendin afgesproken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.