Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het grote minimalisme topic

Hier kletsen we, delen we ervaringen en geven we tips over de weg naar minimalisme!

Wij hebben de bordspellen collectie doorgenomen en een stapel spellen geselecteerd die weg mogen. Eigenlijk niet echt minimalistisch want er komen ongetwijfeld andere spellen voor terug.

Zo blijft het toch een beetje in balans en hou ik ook echt de spellen die ik wil houden.

RavIvaR schreef op 15-02-2026 om 09:40:

Wij hebben de bordspellen collectie doorgenomen en een stapel spellen geselecteerd die weg mogen. Eigenlijk niet echt minimalistisch want er komen ongetwijfeld andere spellen voor terug.

Zo blijft het toch een beetje in balans en hou ik ook echt de spellen die ik wil houden.

Ik vind dit dus heel moeilijk. Er zijn allemaal spellen waarvan ik denk ♥️🥰. Maar puntje bij paaltje speel ik ze zelden. Omdat ik ze te lang vind duren, er niet de juiste spel-partners voor heb of omdat ik dan toch een ander spel kies. Maar ze weg doen, die drempel is wel hoog. Hoe beslis jij?

spellen heb ik ook veel. We hebben wel favorieten maar vroeg of laat spelen we alles wel een keer. Ik doe ook eens in de zoveel tijd een spelletjesmiddag met vriendinnen en ik heb altijd een minipakje speelkaarten en nu qwixx (?) dobbelstenen in mn tas, altijd leuk voor in t café ofzo

Fiorah schreef op 15-02-2026 om 10:23:

[..]

Ik vind dit dus heel moeilijk. Er zijn allemaal spellen waarvan ik denk ♥️🥰. Maar puntje bij paaltje speel ik ze zelden. Omdat ik ze te lang vind duren, er niet de juiste spel-partners voor heb of omdat ik dan toch een ander spel kies. Maar ze weg doen, die drempel is wel hoog. Hoe beslis jij?

Ik heb inmiddels bijna alleen nog meer spellen die vanaf 2 spelers speelbaar zijn en max 45 minuten duren. 

Andere spellen komen hier te weinig op tafel, dus die bijna allemaal weg gedaan. 

Ikmheb twee kwartetspellen op het werk  neergelegd en ga nog speelkaarten + yahtzee meenemen.

Fijn voor als er weer eens een storing is. 😄

hier een mooie spiegel gekocht  maar heb al wel ook weer spullen weggedaan uit huis dus dat compenseert weer

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.