Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-07-2021 om 22:35

Het nieuwe TegenTegelTuinenTopic (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

12-07-2021 om 22:45

Deblauweruijter schreef op 12-07-2021 om 22:40:

Vaak gehoorde reactie als mensen een nieuwe tuin aan laten leggen zonder ook maar 1 strookje groen; ja maar ik zet wel planten bakken neer

Het is in de zomer gewoon een heeeeeeeeeeeeeeeeel grote smulsteen. Oven niet nodig.

Stom forum.
Stomme kleine avatars. 
Stom klein reactiescherm.
Stom dat ik me ook hier te pletter zoek naar een smiley en dat scherm ook niet meer weg kan klikken waardoor ik nu niet meer sie wad ik typ. 
Stomme gele bloemen.
Stom als ik hiervoor meteen geband word. 

Nu weer tot 2 augustus op mijn vertrouwde plek want dit is slecht voor mijn bloeddruk. 

Moosey schreef op 12-07-2021 om 22:20:

[..]

Goed zo Cocorico! Er zijn ook oudgedienden op dit topic die wel van gele bloemen houden hoor. Misschien wel meer dan geel-haters

Ik was net nog even aan het rommelen, tomaten in de kas water gegeven en nog wat gediefd en onkruid gewied (en vol in een jonge brandnetel gegrepen, au) en een jonge paniekerige merel naar buiten geholpen. En toen ik het trapje naar m'n terras weer op was gelopen hoorde ik geritsel en daar zat een dikke egel in de border Had vanochtend bij de vijver ook al egelpoep gespot, dus ik denk dat ik er meer heb, ik zie een egel nog niet zo makkelijk het hoogteverschil tussen mijn tuin en mijn terras overbruggen..

Leuk Moosey!

Hier begint de Crocosmia (ja even de naam gegoogled) te bloeien. Prachtig fel oranje/rood.

Ja, hier ook! Afgelopen 2 jaar deden ze het niet zo goed, wegens de droogte, maar nu komen ze prachtig in bloei. Fantastische kleur inderdaad. Ik was een jaar of vijf geleden in Schotland, daar zag je ze ontzettend veel langs de kust, hele bermen vol Zo mooi. 

Sophia_!

Sophia_!

12-07-2021 om 22:57

Cocorico schreef op 12-07-2021 om 22:49:

[..]

Leuk Moosey!

Hier begint de Crocosmia (ja even de naam gegoogled) te bloeien. Prachtig fel oranje/rood.

Ik heb al 1 hele knop die bijna bloeit 

Ik hoop binnenkort wel meer, maar alles is laat dit jaar. Prachtige bloemen, vind ik ook. 

's zomers lekkere steengrillen op de tuintegels

hoooooooi CC

GroenTuintje schreef op 12-07-2021 om 23:00:

hoooooooi CC

Ik kan potverdulleme niet eens een plaatje plakken van een moppersmurf 

DownrightMouse59

DownrightMouse59

12-07-2021 om 23:06

Calamitycat schreef op 12-07-2021 om 22:48:

Stom forum.
Stomme kleine avatars.
Stom klein reactiescherm.
Stom dat ik me ook hier te pletter zoek naar een smiley en dat scherm ook niet meer weg kan klikken waardoor ik nu niet meer sie wad ik typ.
Stomme gele bloemen.
Stom als ik hiervoor meteen geband word.

Nu weer tot 2 augustus op mijn vertrouwde plek want dit is slecht voor mijn bloeddruk.

Ceeeceeeeeeeeeeee!!!! 

Ga maar lekker even mopperen hoor, we schrijven op jouw vertrouwde plek vast ook nog wel. Maar heel leuk je hier te zien!

Sophia_!

Sophia_!

12-07-2021 om 23:10

Calamitycat schreef op 12-07-2021 om 23:02:

[..]

moppersmurf.jpg

hoi 

Truste lieve TTT-ers van me. 
Tot over een week of wat. 

Calamitycat schreef op 12-07-2021 om 23:25:

Truste lieve TTT-ers van me.
Tot over een week of wat.

Trusten

Calamitycat schreef op 12-07-2021 om 23:02:

[..]

Hoe vaker je komt, hoe sneller je plaatjes kunt plakken, CC

Moosey schreef op 12-07-2021 om 23:33:

[..]

Hoe vaker je komt, hoe sneller je plaatjes kunt plakken, CC

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.