Huis, tuin en keuken
FaithfulDuck87
09-07-2021 om 22:35
Het nieuwe TegenTegelTuinenTopic (gesloten)
Op viva al heel wat afgekletst over tuinen. En met zijn allen zijn we dan vooral bezig om onze tuinen nog groener te maken, tips te geven maar soms gaat het ook over andere dingen. Maar we willen graag alle TegelTuinen de wereld uit hebben. Kom ook mee kletsen.
Wat we niet willen is een grijze fiktuin:

Maar een mooie groene tuin:

Mama-Inge
13-07-2021 om 07:36
Hee Calamitycat,
Gezellig dat je ook even komt buurten (mopperen
)
Gisteren nog wat aan het rommelen geweest in de tuin.
Fuchsia
13-07-2021 om 08:34
Tickel schreef op 12-07-2021 om 17:01:
[..]
Hij kan hier even kijken of hij iets herkent.
https://fruitpluktuin.nl/fruit/Insecten/schadelijke-insecten
Dank je voor de link.
Aaaanne
13-07-2021 om 08:38
Calamitycat schreef op 12-07-2021 om 22:48:
Stom forum.
Stomme kleine avatars.
Stom klein reactiescherm.
Stom dat ik me ook hier te pletter zoek naar een smiley en dat scherm ook niet meer weg kan klikken waardoor ik nu niet meer sie wad ik typ.
Stomme gele bloemen.
Stom als ik hiervoor meteen geband word.
Nu weer tot 2 augustus op mijn vertrouwde plek want dit is slecht voor mijn bloeddruk.
Haa wat fijn dat je er bent!!
Heidi-Forumbeheer
13-07-2021 om 08:42
Stom forum.
Stomme kleine avatars.
Stom dat ik me ook hier te pletter zoek naar een smiley en dat scherm ook niet meer weg kan klikken waardoor ik nu niet meer sie wad ik typ.
Stomme gele bloemen.
Nu weer tot 2 augustus op mijn vertrouwde plek want dit is slecht voor mijn bloeddruk.
Kan ik je ergens mee helpen? Uitleg geven over iets? Je mag me altijd een bericht sturen.
Wij bannen hier niet zo snel dus geen zorgen. Hoop dat je snel terugkomt en je weg vind hier.
Aaaanne
13-07-2021 om 08:52
Ik ben eigenlijk wel blij dat het even gaat regenen, de tuin kan wel wat water gebruiken.
ShowyHummingbird30
13-07-2021 om 08:55
Stom forum.
Stomme kleine avatars.
Stomme gele bloemen.
Hoihoi!
Plaatjes plakken: mag veel sneller dan bij Viva, na 65 posts (en we hebben ook een "haal hier je 25 (linkjes) of 65 posts" topic.)
Smiley: nog een keer op de smiley knop klikken (niet de smiley die je hebt geplaatst, maar die om het smiley overzicht te openen) Dan is het weer weg.
Gele bloemen: 
Sophia_!
13-07-2021 om 10:20
Ja, wat zijn dat toch voor praatjes telkens, dat je hier binnen no-time een ban zou hebben? Volgens mij heb je die op Viva veel sneller, als de Mod een slechte bui heeft al 🙈
Pimpom
13-07-2021 om 11:29
Mooi! Ik ben gele bloemen gaan waarderen in de jaren
Maar de hoofdmoot is nog steeds wit/roze/paars/blauw.
Ik wacht nu op mijn vlinderstruiken, die staan vol in de knop, maar nog geen bloemen. Vorig jaar tot iets van 40cm boven de grond terug gesnoeid/gezaagd en dit jaar zijn ze ge-explodeert met nieuwe groei!
Sophia_!
13-07-2021 om 11:32
mijn vlinderstruiken zijn ook ontploft dit jaar, enorm groot geworden. Nou die bloemen nog. Ik heb een paarse en een witte in de tuin staan.
BrightEchidna89
13-07-2021 om 12:24
Hier ook wachten op de vlinderstruik.
Daarnet bij twee leibomen het fruit wat uitgedund en nieuwe draden gespannen voor de druivelaars. Denk dat we dit jaar ook druiven zullen hebben.
Daarnaast veel oogsten, al meer dan vijf kilo bessen geoost en de struiken hangen nog vol.
Cocorico
13-07-2021 om 12:30
Wat doe je met al dat fruit Valdemar? Opeten, laten hangen, weggeven, inmaken, sap?