Huis, tuin en keuken
FaithfulDuck87
09-07-2021 om 22:35
Het nieuwe TegenTegelTuinenTopic (gesloten)
Op viva al heel wat afgekletst over tuinen. En met zijn allen zijn we dan vooral bezig om onze tuinen nog groener te maken, tips te geven maar soms gaat het ook over andere dingen. Maar we willen graag alle TegelTuinen de wereld uit hebben. Kom ook mee kletsen.
Wat we niet willen is een grijze fiktuin:

Maar een mooie groene tuin:

FaithfulDuck87
13-07-2021 om 21:07
GroenTuintje schreef op 13-07-2021 om 20:57:
prachtige bloemen hoor @inge
slijmbal
Lalot
13-07-2021 om 21:09
Ja inderdaad nog even doorposten voor de foto's! Ik heb ook echt ontplofte vlinderstruiken, heel veel lavendel, blauwe regen (eigenlijk is die van de buurman
) appel- peren en pruimenbomen, de Toscaanse jasmijn gaat hard en ik moet echt mijn klimroos gaan ondersteunen. Enige jammere is dat mijn tuin inmiddels zo vol is dat ik weinig plek heb voor (grote) nieuwkomers. Maar over 2 jaar gaan we verhuizen en mag ik een grote nieuwbouw tuin aan gaan leggen 
Tuinplant
13-07-2021 om 21:14
Gewoon hier weer verder. Ik ben een week met vakantie geweest, de tuin is ontploft. Vooral de Annabellen staan er prachtig bij.
Cocorico
13-07-2021 om 21:32
Geel is gewoon prachtig hoor!
Afgelopen voorjaar heb ik twee Clematissen geplant. Eentje met gele hangende bloemetjes en eentje met lichtroze bloemen. De eerste groeit goed en zit al een tijdje bovenin de schutting, maar de tweede is nog helemaal niet gegroeid. Wel een paar bloemen, maar geen enkele nieuwe uitloper. Hij is dus nog steeds even groot als toen ik hem kocht alleen de blaadjes zijn wat bleker geworden. Weet iemand wat er aan de hand is?
EnchantedDragonfly18
13-07-2021 om 22:37
Mooie foto's allemaal! De hortensia die ik nog geen jaar geleden heb geplant groeit heel raar. Na de bloei ga ik die in model snoeien. Hij bloeit gelukkig op eenjarig hout.
duet
13-07-2021 om 22:44
Nou, de kattenbrokjes bleken een wondermiddel, want vanaovnd kwamen niet alleen de twee baby egels, maar ook moeder egel kwam langs. Binnen 10 seconden was het borjde brokjes leeg, dus ik heb nog maar een handje brokjes neergelegd. Het is nu ook wel duidelijk dat de twee eerste egels nog kindjes zijn. Moeder egel is echt wel een flinke maat groter. 
Lexie72
13-07-2021 om 22:45
Die clematis is aan komen waaien een paar jaar geleden. Hij komt overal op. Prachtige kleur vind ik
Pimpom
13-07-2021 om 22:47
duet schreef op 13-07-2021 om 22:44:
Nou, de kattenbrokjes bleken een wondermiddel, want vanaovnd kwamen niet alleen de twee baby egels, maar ook moeder egel kwam langs. Binnen 10 seconden was het borjde brokjes leeg, dus ik heb nog maar een handje brokjes neergelegd. Het is nu ook wel duidelijk dat de twee eerste egels nog kindjes zijn. Moeder egel is echt wel een flinke maat groter.
Wat schattig! 🥰
Lexie72
13-07-2021 om 22:47
Ik zou het ook wel heel leuk vinden, een egel in de tuin. We hebben nu jonge mereltjes, ook schattig.