Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-07-2021 om 22:35

Het nieuwe TegenTegelTuinenTopic (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Friezinnetje schreef op 14-07-2021 om 22:02:

[..]

ik heb dan weer geen achtertuin. Maar wel een voortuin van 9 x 28 meter

Zo zo, dat is een flink stukkie.

DeBuurvrouw schreef op 14-07-2021 om 19:21:

Mag ik hier mijn vraag stellen? Ik woon in een woonwijk en heb een simpel voortuintje. Momenteel staat hier een beukenhaag, maar ik vind het maar zo zo. Hij doet het niet zo goed en is er erg ongelijkmatig. Hebben jullie een idee voor een leuke groene heg? Niet te groot en geen buxus?

Een liguster misschien? Groeit dicht en krijgt kleine witte bloemetjes.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-07-2021 om 22:13

ik ga te bedde, morgen mijn laatste werkdag, dan 2 weken vakantie! Lekker koese

Friezinnetje schreef op 14-07-2021 om 22:02:

[..]

ik heb dan weer geen achtertuin. Maar wel een voortuin van 9 x 28 meter

He? Ik wist dat je een grote voortuin hebt, maar geen achtertuin? Niet dat je in een grote stad woont en er geen plek is toch?

Maar, prachtige foto's/bloemen!

Cocorico ook!

Duet, wat super leuk die egels!!
Spoel jij trouwens niet bijna weg? Ik hoop dat je geen extra grote waterpartij in je tuin hebt nu

Aaaanne schreef op 14-07-2021 om 22:23:

Duet, wat super leuk die egels!!
Spoel jij trouwens niet bijna weg? Ik hoop dat je geen extra grote waterpartij in je tuin hebt nu

Nee, ik zit gelukkig hoog en droog (afgezien van veel regen) aan de noordkant van midden limburg. Familie in het zuiden heeft het wel lastig. De beelden van de ondergelopen snelweg in Heerlen zijn vlak bij mijn vroegere ouderlijk huis, ik heb ook al beelden langs zien komen van mijn vroegere middelbare school die onder water staat. Nooit kunnen denken dat het daar zo mis zou kunnen gaan.

wat gaat het hard hier op het forum, hele dag niet gelezen en giga veel bij te lezen 

Sophia_!

Sophia_!

14-07-2021 om 22:38

GroenTuintje schreef op 14-07-2021 om 22:38:

wat gaat het hard hier op het forum, hele dag niet gelezen en giga veel bij te lezen

Ja, het is echt al gezellig druk 

duet schreef op 14-07-2021 om 22:35:

[..]

Nee, ik zit gelukkig hoog en droog (afgezien van veel regen) aan de noordkant van midden limburg. Familie in het zuiden heeft het wel lastig. De beelden van de ondergelopen snelweg in Heerlen zijn vlak bij mijn vroegere ouderlijk huis, ik heb ook al beelden langs zien komen van mijn vroegere middelbare school die onder water staat. Nooit kunnen denken dat het daar zo mis zou kunnen gaan.

Dat lijkt me erg raar (en naar)

Sophia_! schreef op 14-07-2021 om 22:38:

[..]

Ja, het is echt al gezellig druk

Ja heel goed teken 

Aaaanne schreef op 14-07-2021 om 22:42:

[..]

Dat lijkt me erg raar (en naar)

Op het hondenveldje zit iemand die er midden in zit 

Echt niet fijn.

De witte herfstanemonen blijven bij mij netjes op hun plaats, maar de roze wandelen door de tuin en zijn moeilijk te verwijderen inderdaad. 

Lexie72 schreef op 14-07-2021 om 22:52:

De witte herfstanemonen blijven bij mij netjes op hun plaats, maar de roze wandelen door de tuin en zijn moeilijk te verwijderen inderdaad.

Die ik had, had ik in een pot.

Maar heb het idee dat ze dat niet echt fijn vinden.

Vooral de witte, wat ik eerder schreef, bleef een iel klein plantje waar geen bloemen in kwamen.

Had hem op een gegeven moment verpot, nieuwe aarde, maar dat hielp ook niet.

Aaaanne schreef op 14-07-2021 om 22:06:

[..]

Ohhh, hoe krijg je daar zo veel bloemen in? Ik was erg blij met 1 bloem dit jaar !

Ik knip hem elk najaar af tot 20 cm hoog en verder doe ik er helemaal niks aan... Hij staat wel pal op het zuiden, tegen een muur aan die heel warm wordt in de zon, maar of dat het nou is...

Netherfield schreef op 14-07-2021 om 23:12:

[..]

Ik knip hem elk najaar af tot 20 cm hoog en verder doe ik er helemaal niks aan... Hij staat wel pal op het zuiden, tegen een muur aan die heel warm wordt in de zon, maar of dat het nou is...

Aha.. Misschien moet ik toch meer snoeien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.