Huis, tuin en keuken
FaithfulDuck87
09-07-2021 om 22:35
Het nieuwe TegenTegelTuinenTopic (gesloten)
Op viva al heel wat afgekletst over tuinen. En met zijn allen zijn we dan vooral bezig om onze tuinen nog groener te maken, tips te geven maar soms gaat het ook over andere dingen. Maar we willen graag alle TegelTuinen de wereld uit hebben. Kom ook mee kletsen.
Wat we niet willen is een grijze fiktuin:

Maar een mooie groene tuin:

Pimpom
16-07-2021 om 22:00
Tover-Feetje schreef op 16-07-2021 om 20:36:
Oh zo donker ken ik de salvia niet, mooi.
Over heerlijk ruiken gesproken...
Toscaanse jasmijn
Oh die van mij staat ook zo in bloei! Ruikt echt heerlijk 🥰
DownrightChinchilla41
16-07-2021 om 22:13
Ik was gisteravond zo blij verrast, ik kwam terug van de hond uitlaten en deed de achterdeur open komt er een egel van binnen richting de achterdeur en loopt zo langs ons heen naar buiten..
😁
Ik dacht alleen, hoe dan?? Ik heb altijd de achterdeur open en nooit eerder een egel binnen gehad, en de laatste tijd ook geen egels in de tuin gezien.. En dan komt er 1 vanuit mijn keuken aan wandelen zo naar buiten of het gewoon normaal is.. 😍
EnchantedDragonfly18
16-07-2021 om 22:19
Yolo schreef op 16-07-2021 om 22:13:
Ik was gisteravond zo blij verrast, ik kwam terug van de hond uitlaten en deed de achterdeur open komt er een egel van binnen richting de achterdeur en loopt zo langs ons heen naar buiten..
😁
Ik dacht alleen, hoe dan?? Ik heb altijd de achterdeur open en nooit eerder een egel binnen gehad, en de laatste tijd ook geen egels in de tuin gezien.. En dan komt er 1 vanuit mijn keuken aan wandelen zo naar buiten of het gewoon normaal is.. 😍
Haha, wat leuk! Misschien binnen gelopen en niet gemerkt.
DownrightChinchilla41
16-07-2021 om 22:45
Tickel schreef op 16-07-2021 om 22:19:
[..]
Haha, wat leuk! Misschien binnen gelopen en niet gemerkt.
Ja ik denk het, de achterdeur staat meestal open. Maar ik was zo stomverbaasd toen ik haar zo rustig op haar gemak aan zag komen lopen en ze haar weg vervolgde de tuin in.. Ik ben niet snel sprakeloos maar toen wel haha..
Maar heeft wel van de kluif van mijn hond gesnoept, al het merg/vet is eraf hahaha..
Ik hoop dat ze blijft, in de tuin dan. Ik heb een egelhuis (waar al eens jongen in geboren zijn) en veeeeeeeeel naaktslakken waar ze gek op zijn.
Tover-Feetje
16-07-2021 om 22:49
Wat grappig Yolo.
Dan sta je inderdaad wel even raar te kijken
Ik heb ook helemaal beeld hoe die egel "pompiedompiedom" langs wandelt 
DownrightChinchilla41
16-07-2021 om 22:53
Tover-Feetje schreef op 16-07-2021 om 22:49:
Wat grappig Yolo.
Dan sta je inderdaad wel even raar te kijken![]()
Ik heb ook helemaal beeld hoe die egel "pompiedompiedom" langs wandelt
Ja heel relaxed ook gewoon, ik dacht gelijk misschien is al veel vaker binnen geslopen haha.
Ze zijn slim hoor, ik had hier jaren een egel die zat rond dezelde tijd bij de achterdeur te wachten op wat kattenbrokjes en stukjes appel en ander fruit. Die was gewoon tam ook naar de hond zo leuk, behalve als er andere mensen waren dan zag je hem niet.
ShowyHummingbird30
16-07-2021 om 23:04
Vraag: wat gaan we doen? Blijven we nu hier plakken of verhuizen we terug naar Viva?
GroenTuintje
16-07-2021 om 23:26
ik blijf op beide pendelen, je kan niet spreken over dat er dezelfde mensen hier of daar posten. Dat vind ik juist wel leuk. Ik kijk ook regelmatig op Fok etc.
ShowyHummingbird30
16-07-2021 om 23:33
Ik ga niet op 2 fora zitten, ik heb nu al geen leven. Eerst maar eens naar bed. Misschien hebben we een gezamenlijke nachtmerrie droom.
Mama-Inge
16-07-2021 om 23:33
Coreopsis schreef op 16-07-2021 om 23:33:
Ik ga niet op 2 fora zitten, ik heb nu al geen leven. Eerst maar eens naar bed. Misschien hebben we een gezamenlijke
nachtmerriedroom.
We zullen het zien
Slaap lekker
Pimpom
16-07-2021 om 23:36
Coreopsis schreef op 16-07-2021 om 23:33:
Ik ga niet op 2 fora zitten, ik heb nu al geen leven. Eerst maar eens naar bed. Misschien hebben we een gezamenlijke
nachtmerriedroom.
Zoeits inderdaad....ik ga ook maar slapen en morgen kijken of dit nieuws 'echt' is, of dat de CM gehackt is