Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-07-2021 om 22:35

Het nieuwe TegenTegelTuinenTopic (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ik geloof dat ik toch weer moet sproeien, wel regen gehad maar blijkbaar verdampt het ook zo weer

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-07-2021 om 17:10

hier nog steeds wel wat regen. Ik hoef eerst neit meer  

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-07-2021 om 17:11

oh en mijn post op viva was niet dat ik klaar was met het ttt-topic hoor, maar met het hele forum daar. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

26-07-2021 om 18:26

Friezinnetje schreef op 26-07-2021 om 17:11:

oh en mijn post op viva was niet dat ik klaar was met het ttt-topic hoor, maar met het hele forum daar.

Ik eigenlijk ook. Af e toe reageer ik wel eens op een topic waar het (nog) niet uit de klauwen is gelopen. Maar dit forum werkt zoveel beter. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

26-07-2021 om 18:32

Friezinnetje schreef op 26-07-2021 om 17:10:

hier nog steeds wel wat regen. Ik hoef eerst neit meer

Hier ook veel regen. Baalde wel omdat ik net de bewateringscomputer had aangesloten, maar ik ontdekte een knop om te pauzeren op regenachtige dagen. Waarschijnlijk stond dat ook in de handleiding, maar die lees ik pas als ik vastloop.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-07-2021 om 18:35

ik zal nog kijken of ik ook een regenton kan aansluiten op mijn schuur. Maar moet even kijken hoe ik dat moet fiksen, omdat de regenpijp buiten mijn schutting loopt en ik mijn regenton dan aan de andere kant moet hebben. En dan moet er nog iets tussen, dat wanneer de regenton vol zit, het weer via de regenpijp verder afwatert. 

ik begrijp het helemaal van viva friezinnetje 
Ik lees er nog wel en af en toe een reactie 
Een ander topic dat ik volg word daar weer drukker bezocht en in geschreven 
Maar verder vind ik het hier fijner
Een stuk gemoedelijker, vind daar de reacties soms veel te ver gaan.
En de gebruiksvriendelijkheid van dit forum is veel beter.
Alleen al het feit dat je gelijk bij je laatst gelezen post weer verder kunt lezen en dat je niet hoeft te zoeken waar je was gebleven

Man is vandaag weer samen met de kinderen bezig geweest met de boomhut 
De vloer ligt er in.
En een stuk van 1 zijwand klaar.
Verder aan het gras maaien geweest en wat rotzooi opgeruimd wat her en der op de oprit lag.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-07-2021 om 19:57

ja pcies Mama-Inge. En ik heb ook wat moeite met hoe de mods daar nu weer bezig zijn. Maar goed, we klagen hier niet over Viva. 

Ik moet morgenvroeg mijn poes naar de DA brengen, die wordt geholpen. Dus geef haar nu nog wat eten, want dan mag zo niet meer. Maar poes eet veel 's nachts, dus moet nu even wat eten. 

Het heeft hier vandaag ook het grootste gedeelte van de dag geregend.
Ik ben er niet heel rouwig om want mijn tuin kon echt wel wat extra water gebruiken.
De plant in knop waarvan ik niet meer wist wat het was....
Wild-flower had het goed, het blijkt de inderdaad de Rudbeckia 

Rudbeckia1.jpg

Friezinnetje, sterkte met poes (ik laat strategisch "je" weg  ).
Ik ben weinig actief op Viva, al ken ik mama-inge daar wel  , maar jij zal op Viva waarschijnlijk wel gemist worden.

hier geen druppel en zonnig en benauwd 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-07-2021 om 20:53

Friezinnetje, sterkte met poes (ik laat strategisch "je" weg ).
Ik ben weinig actief op Viva, al ken ik mama-inge daar wel , maar jij zal op Viva waarschijnlijk wel gemist worden.

ik heb heel wat jaren meegeschreven idd, met deze nick vanaf 2014 en met mijn andere ook nog wel een jaar of 8-9. Ben al een keer eerder gestopt, maar toch weer begonnen. 

Hier wel veel regen vandaag mijn annabellen liggen er plat van. Hoop dat ze morgen weer opveren. De regen was verder wel goed voor mijn tuin.

ik ben nu mijn tuin aan sproeien

Hier ook, op een paar druppels na vanmorgen, geen regen.
Plantjes staan er nog goed bij, dus ik sla water geven over.
Ik denk ( hoop) dat er vannacht nog wat regen gaat komen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.