Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627

Moosey schreef op 24-04-2026 om 20:32:

En op sommige plekken koop je nog wel iets leuks voor onder de 4 ton… Af is anders natuurlijk, daar niet van

https://www.funda.nl/detail/koop/poederoijen/huis-maasdijk-48/43321795/

Leuk, voor klussers die van tuinieren houden. Leuke moestuin ook. 

Wieder schreef op 24-04-2026 om 22:13:

[..]

Oeh, als dat hier in de buurt was zou het zó iets voor mijn oudste dochter zijn! Ik zou dan wel vragen of die saus- en augurkenlampen mogen blijven hangen, die vind ik echt intrigerend 😄.

Dan wil ik graag dat kamerscherm dat naast de thuiswerkplek staat!

Ik zal het onthouden dames

ToetieToover schreef op 24-04-2026 om 22:17:

[..]

Dan wil ik graag dat kamerscherm dat naast de thuiswerkplek staat!

Ja, die vind ik ook mooi! En ik wil de slaapplek op zolder,  da's bijna een bedstee zo,  lekker knus.  Prima sfeer in dat huis, en mooie omgeving,  zo bij de rivier. En voor die prijs vind ik het helemaal niet erg om nog te gaan klussen, zou er mijn plekje wel van kunnen maken

ik vind het een heel leuk huis, leuke sfeer, zou er zo in kunnen trekken. Maar het lijkt me een crime om vanaf die plek te forensen (omrijden voor de brug etc) en ik vrees voor de rivier en hoogwater. 

Ik vind vooral de bovenverdieping leuk. Al die verschillende houtsoorten in breedtes en kleuren, vind ik minder maar dat is een kwestie van smaak.

Goed onderhouden, licht, sfeer, instapklaar en door de uitbouw verrassend ruim. 

336.jpg?options=width=1440

Huis te koop: Dijkstraat 144 3906 DK Veenendaal | Funda

Yumi schreef op 25-04-2026 om 13:07:

Goed onderhouden, licht, sfeer, instapklaar en door de uitbouw verrassend ruim.

336.jpg?options=width=1440

Huis te koop: Dijkstraat 144 3906 DK Veenendaal | Funda

leuk huis.

Ik begrijp dat mini eiland in de keuken niet. Met één hoge stoel er aan.

Wel een heel hoog vt wonen gehalte qua inrichting zeg. Wij noemen het hier thuis bleighje 😁

Yumi schreef op 25-04-2026 om 13:00:

Ik vind vooral de bovenverdieping leuk. Al die verschillende houtsoorten in breedtes en kleuren, vind ik minder maar dat is een kwestie van smaak.

Ik zal dan toch maar even verklappen dat het mijn huis is wat te koop staat. De bovenverdieping hebben we helemaal zelf verbouwd, de benedenverdieping stond nog op de planning maar dat gaat niet meer lukken. Dus dat was ook onze keuze niet geweest om dit zo te doen nee. 

Maar leuk om jullie meningen te lezen, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Hij is al wel relatief  veel bekeken en bewaard, dus wie weet gaat t rap..

Moosey schreef op 25-04-2026 om 19:13:

[..]

Ik dacht al de tuin te herkennen!

[..]

Ik zal dan toch maar even verklappen dat het mijn huis is wat te koop staat. De bovenverdieping hebben we helemaal zelf verbouwd, de benedenverdieping stond nog op de planning maar dat gaat niet meer lukken. Dus dat was ook onze keuze niet geweest om dit zo te doen nee.

Maar leuk om jullie meningen te lezen, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Hij is al wel relatief veel bekeken en bewaard, dus wie weet gaat t rap..

Nee echt?!?! Wat leuk!! Hahaha 😁
Wat een leuk huis (en die tuin ❤️)…

Ben je niet bang dat je nu wel heel herkenbaar bent?

[..]

Maar leuk om jullie meningen te lezen, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Hij is al wel relatief veel bekeken en bewaard, dus wie weet gaat t rap..

haha, ik dacht al zoiets, die reactie; ik zal het onthouden dames. 

Loulou39 schreef op 25-04-2026 om 19:18:

[..]

Nee echt?!?! Wat leuk!! Hahaha 😁
Wat een leuk huis (en die tuin ❤️)…

Ben je niet bang dat je nu wel heel herkenbaar bent?

Dat ben ik natuurlijk wel maar ik post hier niks wat ik enorm privé wil houden dus dat maakt me niet zo uit 

Neweve schreef op 25-04-2026 om 19:18:

[..]

Ik dacht al de tuin te herkennen!

Nu je het zegt 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.