Huis, tuin en keuken
Regendrup.
12-04-2022 om 13:31
Wat valt je op op Funda? DEEL 2
Altijd leuk, pareltjes van Funda.
Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!
Link naar deel 1:
https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627
Wieder
26-04-2026 om 07:45
Moosey schreef op 25-04-2026 om 20:41:
[..]
Dat ben ik natuurlijk wel maar ik post hier niks wat ik enorm privé wil houden dus dat maakt me niet zo uit
Zodra je verhuisd bent, weet niemand meer waar je woont 😉. Leuk huis op een mooie plek voor een prima prijs, zou moeten lukken zou je zeggen!
Madamecannibale
26-04-2026 om 08:06
Moosey schreef op 25-04-2026 om 19:13:
[..]
![]()
Ik zal dan toch maar even verklappen dat het mijn huis is wat te koop staat. De bovenverdieping hebben we helemaal zelf verbouwd, de benedenverdieping stond nog op de planning maar dat gaat niet meer lukken. Dus dat was ook onze keuze niet geweest om dit zo te doen nee.
Maar leuk om jullie meningen te lezen, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Hij is al wel relatief veel bekeken en bewaard, dus wie weet gaat t rap..
Erg leuk huis Moosey! En boven mooi verbouwd. Beneden is nog wel even een klus maar voor die prijs heb je dan een prachtig huis met een grote tuin. Dat soort tuinen vind je hier niet onder de 8 ton.
Wieder
26-04-2026 om 09:43
Netherfield schreef op 26-04-2026 om 08:38:
Makelaar is digibeet?
Oh, nu wil ik de woning wél 🤣
Yumi
26-04-2026 om 11:11
Meesje schreef op 25-04-2026 om 15:42:
[..]
leuk huis.
Ik begrijp dat mini eiland in de keuken niet. Met één hoge stoel er aan.
Haha, dat vond ik ook zo vreemd. Misschien dat de bewoners het fijn vinden om te kletsen tijdens het koken? Vind het een sta in de weg, dus ik zou het omgooien.
Yumi
26-04-2026 om 11:18
Moosey schreef op 25-04-2026 om 19:13:
[..]
![]()
Ik zal dan toch maar even verklappen dat het mijn huis is wat te koop staat. De bovenverdieping hebben we helemaal zelf verbouwd, de benedenverdieping stond nog op de planning maar dat gaat niet meer lukken. Dus dat was ook onze keuze niet geweest om dit zo te doen nee.
Maar leuk om jullie meningen te lezen, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Hij is al wel relatief veel bekeken en bewaard, dus wie weet gaat t rap..
Dat betekent dat je tevreden mag zijn over de verbouwing, meerdere forummers vinden de bovenverdieping leuk.
Het zal best snel verkocht worden, mooie omgeving een heerlijke tuin en een goede prijs. Succes Moosey!