Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627

mut

mut

21-08-2026 om 22:42

4 slaapkamers ? Op de plattegrond kan ik er 3 vinden. In de tekst staat iets over een werkkamer maar ook die zie ik niet terug op de plattegrond. Waarschijnlijk kijk ik ergens overheen.

mut schreef op 21-08-2026 om 22:42:

4 slaapkamers ? Op de plattegrond kan ik er 3 vinden. In de tekst staat iets over een werkkamer maar ook die zie ik niet terug op de plattegrond. Waarschijnlijk kijk ik ergens overheen.

Kantoor zit tegen woonkamer aan.

mut

mut

22-08-2026 om 10:33

Zeespiegel schreef op 22-08-2026 om 04:51:

[..]

Kantoor zit tegen woonkamer aan.

Ik zie er wel een foto van maar kan het op de plattegrond niet terug vinden. Zouden ze dat (voor mij onvindbare)  kantoortje ook een slaapkamer noemen. Want ik zie maar 3 terwijl er blijkbaar 4 zouden moeten zijn.

mut schreef op 22-08-2026 om 10:33:

[..]

Ik zie er wel een foto van maar kan het op de plattegrond niet terug vinden. Zouden ze dat (voor mij onvindbare) kantoortje ook een slaapkamer noemen. Want ik zie maar 3 terwijl er blijkbaar 4 zouden moeten zijn.

Op de plattegrond staat het kantoor naast de woonkamer. Onderaan rechts. 

mut

mut

22-08-2026 om 12:33

Ik snap ik het. Ik klikte de plattegrondfoto niet open. Op de foto in de rij staat er alleen "overloop".

April2021 schreef op 21-08-2026 om 22:26:

Ik vind dit echt een gestoorde prijs, maar verkocht onder voorbehoud...

Bovenwoning €829.0000
https://www.funda.nl/detail/koop/haarlem/appartement-tetterodestraat-19-ard/44450319/

Juist in de woonkamer geen mooi uitzicht, jammer. En wat een prijs, je betaalt duidelijk voor de locatie.

Auwereel schreef op 22-08-2026 om 15:54:

[..]

Juist in de woonkamer geen mooi uitzicht, jammer. En wat een prijs, je betaalt duidelijk voor de locatie.

Precies, locatie, locatie, locatie. De drie belangrijkste dingen aan een huis. Een bóvenwoning. Poeh. Wel mooi opgeknapt, ik zou het zelf niet zo inrichten maar deze stijl vind ik hier mooi doorgevoerd. Daan zou zeggen dat-ie zijn beige lenzen in had. 

April2021 schreef op 21-08-2026 om 22:26:

Ik vind dit echt een gestoorde prijs, maar verkocht onder voorbehoud...

Bovenwoning €829.0000
https://www.funda.nl/detail/koop/haarlem/appartement-tetterodestraat-19-ard/44450319/

Pas gerenoveerd en nu te koop, ik denk dan meteen; gevalletje scheiding?

Widajo schreef op 23-08-2026 om 17:03:

[..]

of een projectontwikkelaar. 

oudmaarnognietkoud schreef op 25-08-2026 om 10:24:

[..]

of een projectontwikkelaar.

Ja de inrichting oogt zeer gestileerd. Vooral met die niet opgehangen schilderijen. En kleine tafel om de kleine bergkamer als kantoor te presenteren.

Widajo schreef op 23-08-2026 om 17:03:

[..]

Ik zie een ledikantje, speelgoed etc. Ik denk: de stad uit en naar een huis met tuin. In een van de omliggende dorpen. 

Zeespiegel schreef op 26-08-2026 om 06:07:

[..]

Ja de inrichting oogt zeer gestileerd. Vooral met die niet opgehangen schilderijen. En kleine tafel om de kleine bergkamer als kantoor te presenteren.

Ook dat misschien, want badkamer met kleine wasbak, geen kast eronder, waar laat je je spullen? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.