Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij moeilijk om weg te doen of te minimaliseren? Wat koop je altijd teveel?

Heb je graag een opgeruimd huis en ben je ook actief bezig met ontspullen? Maar waar kun je moeilijk afstand van doen? Wat koop je steeds opnieuw terwijl je er al genoeg van? Kortom wat is je zwakke plek in het minimaliseren? 😃

ik heb niet eens echt zomer of winterkleding. Ik draag gewoon beide. Jeans kan altijd en tanktops met blouse of trui ook. En zelfs een lange rok of jurk ook

Ik draag het meeste ook gewoon door.
Heb wel korte broeken en misschien 2 lichte shirts die ik enkel in t voorjaar/zomer draag. Qua echte zomershirts (lees: shirts die ik naar mijn werk draag bij 30+ graden) heb ik er dus eigenlijk te weinig.

Ik heb een paar zomerjurken voor 30+ graden, verder loop ik in de zomer in spijkerbroeken en tshirts. Sommige tshirts gaan in de winter nog wel eens onder een vestje maar ook niet allemaal. Spijkerbroeken zijn bij mij in de zomer vaak lichter en qua pijpen meer gericht op het dragen van sneakers, in de winter op (enkel)laarsjes. In de winter draag ik ook weleens een jurk maar dat zijn wel hele andere jurken dan in de zomer (kleur, (mouw)lengte, materiaal). Korte broeken en mouwloos heb ik dan weer niet. Truien draag ik niet in de zomer. 

Dus weinig wat ik het hele jaar door draag. Ik denk dat de blousjes met halflange mouwen het langst worden gedragen (lente en herfst).

Mijn zomerjurken zijn echt niet geschikt om in de winter te dragen en andersom de winterjurken ook niet. Ik draag altijd katoen, maar die zijn echt veel dunner in de zomer, zelfde verhaal geldt voor broeken en blouses. 

Ik draag 's winters ook andere dingen. In de zomer vaak een lichtbeige of witte broek of een lichtblauwe of grijze jeans. In de winter donkerdere broeken die soms ook strakker en smaller zijn omdat ik graag knielange vesten er overheen draag. Dan staan lossere broeken snel slordig. Tops zijn in de zomer veel lichter van kleur. In de winter meestal zwart of donkerpaars/donkerrood.

nu ik jullie posts lees bedenk ik me dat ik imderdaad ook lichtblauwe jeans heb voor de zomer en donderblauwe en zwarte broeken voor de winter. 

Ik draag alles het hele jaar. de genoemde dunne jurk is warm zat met een panty eronder en een colbert erover. 
ik heb misschien 3 nette dingen die ik alleen in de zomer of winter draag (op truien na) 
privé leef ik in de zomer in functionele kleding. wandelshorts en shirts bijvoorbeeld. die korte broeken draag ik in de winter natuurlijk niet, maar de shirts wel, maar dan met een vest erover. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.