Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Met adrenaline in je lijf kun je heel veel met gebroken botten. Ik heb een keer een man heel hard zien vallen met een parachute, die kwam verkeerd neer. Die stond op en liep naar de hangaar. Door het hobbelige gras, sleept zijn parachute mee. Die bleek zijn bekken gebroken te hebben! Die werd kermend afgevoerd in de ambulance. Dus zo’n gebroken kaak, nog verdoofd van de klap, daar kun je nog steeds heel veel onzin mee uitkramen als je ondertussen euforisch aan je verdiende geld denkt hoor. 

Beterlaat2021! schreef op 22-12-2025 om 00:34:

Ráre nieuwsberichten ;

2_Screenshot_2023-04-14_at_1158-copy.jpg

Jake Paul, de vriend van Jutta, heeft tijdens een boxwedstrijd 'zijn kaak op 2 plaatsen gebroken'. Na de wedstrijd houdt hij een heel verhaal dat hij zo fijn geboxt heeft, God dankt en zijn tegenstander zo goed is.
Kan dat, zo'n verhaal houden met een gebroken kaak?

0305-Geert-Wilders.jpg

Bericht twee : "Geert Wilders laat zijn ooglidcorrectie ongedaan maken, omdat de kiezer dat wil."
Nou, volgens mij is een ooglidcorrectie niet ongedaan te maken, want er wordt een reepje huid uit het bovenooglid gehaald....

Wat moet ik van dit soort berichten geloven?

Hangt er vanaf waar kaak gebroken is. Kan wel soms dat mensen er vrij normaal uitzien en mee praten.

269 reacties, of men zich eraan loopt de ergeren weet ik niet, het boeit me niet maar het klopt wel dat er aandacht voor die kaak is, zie meerdere berichten.

Praat mee: Erger je je aan de aandacht voor de gebroken kaak van Jake Paul? | Praat mee | AD.nl

ik zag op instagram een melige meme voorbij komen van een ''angstige'' Jake Paul vond het wel humor 

Rogue schreef op 23-12-2025 om 19:24:

ik zag op instagram een melige meme voorbij komen van een ''angstige'' Jake Paul vond het wel humor

Stuur mij die ff

Over dat sporten, heb ook een keer een jongen gezien die zich te veel pushte en overgaf op de loopband. Dan heb ik liever mensen die het rustig aandoen. Daarnaast vind ik commentaar dat je tempo moet maken minder erg dan mensen die heel denigrerend zeggen dat je zo goed bezig bent. Alsof je een gereanimeerd lijk bent. Zeg gewoon niks. 

Ook over die loopband, stond de hellingshoek toevallig op 12? Het is namelijk flink inspannend om met 3 km/u en zo’n helling met losse handen een kwartier te lopen. Ongetraind gaat je dat niet lukken.
Instagram staat vol met berichten die vertellen dat dit beter is voor je dan hardlopen. En voor je billen.
En dat is dan wel weer raar. Heel mijn jeugd heb ik geleden onder mijn welgevormde zitvlak en nu is dat ineens een schoonheidsideaal, hoe groter en ronder hoe beter.

Dolfje schreef op 23-12-2025 om 19:27:

[..]

Stuur mij die ff

Als ik hem vind sowieso 

Rogue schreef op 23-12-2025 om 19:24:

Ik zag hem ook ergens. En een van zijn tegenstander die met een grote grijns voor hem staat, vlak voor hij hem tegen de vlakte mept. Ik moest er wel om lachen 

Dat de moeder van een 5-jarige hier komt vragen of 3 glazen Cola voor haar teveel is. 
Hangt er natuurlijk vanaf of het shotglaasjes of bierpullen zijn. 

oudmaarnognietkoud schreef op 24-12-2025 om 11:15:

Dat de moeder van een 5-jarige hier komt vragen of 3 glazen Cola voor haar teveel is.

Een moeder of vakantieperiode? 

oudmaarnognietkoud schreef op 24-12-2025 om 11:15:

Misschien als die vraag 20 jaar geleden gesteld was, was dat nog geloofwaardig. Vriendjes van mijn kinderen krijgen op kleuterleeftijd 3 glazen chocolademelk of Fristi. Maar tegenwoordig weten wij wel beter.

ik heb een collega die het raar vind dat ik eerst mijn bed op maak voor ik er in ga slapen ( meestal ‘s ochtends na het luchten maar soms ook als ik thuis kom van mijn werk als manlief nog slaapt). Zij trekt alleen de deken over zich heen, wat ik dan weer raar vind. Ff mijn kussen opschudden en lekker neerleggen, hoeslaken strak trekken als dat nodig is en deken opschudden. Ligt voor mij zoveel lekkerder maar kennelijk zijn we toch raar in elkaars ogen. 

krulliebollie schreef op 24-12-2025 om 20:17:

ik heb een collega die het raar vind dat ik eerst mijn bed op maak voor ik er in ga slapen ( meestal ‘s ochtends na het luchten maar soms ook als ik thuis kom van mijn werk als manlief nog slaapt). Zij trekt alleen de deken over zich heen, wat ik dan weer raar vind. Ff mij. Kussen opschudden en lekker neerleggen, hoeslaken straks trekken als dat nodig is en deken opschudden. Ligt voor mij zoveel lekkerder maar kennelijk zijn we toch raar in elkaars ogen.

Dat doe ik ook elke ochtend, even de kussens en het dekbed opschudden en leuk opmaken 😁. Voelt toch anders als je naar bed gaat.

Ik vind het ook raar van je collega 😁.

krulliebollie schreef op 24-12-2025 om 20:17:

ik heb een collega die het raar vind dat ik eerst mijn bed op maak voor ik er in ga slapen ( meestal ‘s ochtends na het luchten maar soms ook als ik thuis kom van mijn werk als manlief nog slaapt). Zij trekt alleen de deken over zich heen, wat ik dan weer raar vind. Ff mijn kussen opschudden en lekker neerleggen, hoeslaken strak trekken als dat nodig is en deken opschudden. Ligt voor mij zoveel lekkerder maar kennelijk zijn we toch raar in elkaars ogen.

Ik doe het net als jij hoor. En ik stop het dekbed ook nog in het bed aan de zijkant, anders voel ik tocht

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.