Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Yumi schreef op 12-01-2026 om 18:42:

[..]

Ik schreef erbij dat ik dan niet thuis was... hoe ze dit anders zou moeten begrijpen, dat begrijp ik dan weer niet.

Ik ook niet hoor. Ik vind helemaal geen reactie niet aardig overkomen.

SibellaxMonty schreef op 12-01-2026 om 18:30:

Wat ik raar vind is dat mensen op standje luchtalarm gaan schreeuwen ´´HATSJOEJOEJOE´´ als ze niezen en dan ook nog bewegingen maken alsof ze bezeten zijn. Dan denk ik altijd mens ga op toneel als je een voorstelling wil geven.

Haha, mijn ex doet dat. Is inmiddels echt een gewoonte geworden. Ik nies zelf ook heel hard, daar kan ik niks aan doen. Maar ik maak er geen optreden van met zwaaidende armen enzo.

oudmaarnognietkoud schreef op 12-01-2026 om 15:39:

[..]

Of die jonge vrouwen die hun lippen op laten spuiten. Als het subtiel is gebeurd dan zal het mij niet eens opvallen maar zo een duc-face.. getsie

Ik vraag mij af als zij daar na jaren mee stoppen of dat niet gaat lubberen? Ik bedoel dus lipfillers.

fillers worden opgelost/opgenomen in het lichaam. 

dat winter vol liefde alleen op dinsdag, woensdag en donderdag wordt uitgezonden. 

Ik ondersteun nu geen enkel goed goed meer. Mede door het vele gebedel, tefefoontjes voor meer geld, de vele post die je krijgt etc. Help wel mensen in mijn directe omgeving die het financieel moeilijk of wat lastiger hebben met boodschappen, maaltijden, gratis spaarpunten voor boodschappen etc. Zie ik in elk geval dat het goed terecht komt.

Marty1984 schreef op 12-01-2026 om 18:38:

[..]

Zou zo maar een appje kunnen zijn tussen mij en een vriendin.

En dan bedoel ik ook écht van "ik heb donderdag tijd en ben in de buurt, maar ik ben niet persé op zoek naar een andere datum". (Want dan kan ik volgende week nog een keer die kant op, terwijl dat helemaal niet in mijn agenda past.)

Die "andere keer" daar app ik dan wel over tegen dat ik nog eens tijd heb / in de buurt ben of zij appt op 't moment dat ze tijd heeft en / of in de buurt is.

Als we echt dringend moeten bijpraten doen we meer moeite om een gemeenschappelijke datum te vinden, maar dan had jij ook kunnen voorstellen "kan het dan op zaterdag of de donderdag erop?".

Het kan nu kennelijk niet, klaar. No hard feelings en geen 50 apps nodig.

Ahhh oké, dat zou kunnen zeker aangezien ze 'n end moet rijden. Ze komt om die reden ook altijd als ze toevallig in de buurt is, vandaar dat ik geen ander voorstel doe. 

krulliebollie schreef op 12-01-2026 om 20:33:

dat winter vol liefde alleen op dinsdag, woensdag en donderdag wordt uitgezonden.

Ik had de vorige afleveringen in de opnames staan, dus ik was verbaast dat het vanavond niet kwam.

Marty1984 schreef op 12-01-2026 om 18:38:

[..]

Zou zo maar een appje kunnen zijn tussen mij en een vriendin.

En dan bedoel ik ook écht van "ik heb donderdag tijd en ben in de buurt, maar ik ben niet persé op zoek naar een andere datum". (Want dan kan ik volgende week nog een keer die kant op, terwijl dat helemaal niet in mijn agenda past.)

Die "andere keer" daar app ik dan wel over tegen dat ik nog eens tijd heb / in de buurt ben of zij appt op 't moment dat ze tijd heeft en / of in de buurt is.

Als we echt dringend moeten bijpraten doen we meer moeite om een gemeenschappelijke datum te vinden, maar dan had jij ook kunnen voorstellen "kan het dan op zaterdag of de donderdag erop?".

Het kan nu kennelijk niet, klaar. No hard feelings en geen 50 apps nodig.

Ik zou dan toch nog steeds even reageren met: "oké jammer, volgende keer als ik in de buurt ben beter". 

Ginevra schreef op 12-01-2026 om 18:31:

”graag een andere keer” kun je op verschillende manieren opvatten ( “leuk, een andere keer zie ik je graag komen!” Of “doe me een lol, niet nu alsjeblieft“).
en ik hoor wel eens dat vooral jongeren die toon heel anders lezen dan ouderen hem bedoelen.

welke manier bedoeld wordt kom je maar op één manier achter... 

Yumi schreef op 12-01-2026 om 23:00:

[..]

Ik had de vorige afleveringen in de opnames staan, dus ik was verbaast dat het vanavond niet kwam.

Ik ook.. vol goede moed Videoland geopend maar geen aflevering. Raar.. maar vooral jammer/irritant/vervelend. Geen idee over hoeveel weken ze het nu gaan uitsmeren. 

krulliebollie schreef op 13-01-2026 om 11:46:

[..]

Ik ook.. vol goede moed Videoland geopend maar geen aflevering. Raar.. maar vooral jammer/irritant/vervelend. Geen idee over hoeveel weken ze het nu gaan uitsmeren.

Ik heb gisteren gewoon een nieuwe aflevering via videoland gekeken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.