Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Caroline80 schreef op 13-01-2026 om 13:49:

[..]

Ik ben tegen 20.30 gaan kijken.

De aflevering van vandaag? Oefff.. ga ik volgende keer maandagavond even wat later kijken. 

Schoondochter schreef op 12-01-2026 om 18:48:

[..]

Haha, mijn ex doet dat. Is inmiddels echt een gewoonte geworden. Ik nies zelf ook heel hard, daar kan ik niks aan doen. Maar ik maak er geen optreden van met zwaaidende armen enzo.

Echt?!?! Vroeger deed mijn man dat ook, maar ik heb het hem afgeleerd. Of hij doet het te minste niet meer als ik er ben. Zeker in het openbaar vind ik het zo aandachttrekkerij. 

oudmaarnognietkoud schreef op 13-01-2026 om 15:48:

[..]

maar ik vraag mij dan dus af of de huid van de lippen na verloop van tijd gaat lubberen, dat je van die hanglippen krijgt?

Mensen die dat doen worden ook lippenblind. Die zien niet meer wat normaal is. En dan krijg je van die meiden die lippen hebben van hun neus tot hun kin. 

SibellaxMonty schreef op 13-01-2026 om 17:38:

[..]

Echt?!?! Vroeger deed mijn man dat ook, maar ik heb het hem afgeleerd. Of hij doet het te minste niet meer als ik er ben. Zeker in het openbaar vind ik het zo aandachttrekkerij.

Jammer, een beetje lol in het leven is toch niet verkeerd?

Schoondochter schreef op 13-01-2026 om 17:53:

[..]

Jammer, een beetje lol in het leven is toch niet verkeerd?

Niezen vind ik niet echt lollig. Gewoon een lichamelijke reactie. Daar hoef je niet echt een show van te maken. Ik schrik mij ook dood als iemand dat zo hard doet.

Sinds een tijdje krijg ik, niet altijd maar wel regelmatig, als ik iets pittigs eet of alcohol drink een soort rood masker op mijn gezicht. Het ziet en voelt eruit alsof ik zonder zonnebrand hoogzomer in de zon heb gezeten. Maar het is zo raar omdat het niet consequent altijd is als ik iets pittigs eet.
Hebben om 18:15 gegeten en het is nog niet weg.

Mijn lief niest ook altijd heel hard en vaak een keer of 7 achter elkaar. Ik ben meer een bedeesde hatsjie-er. Ik moet altijd wel lachen om lief.

Als mijn man niest, moet ik me bijna ergens aan vasthouden om niet weggeblazen te worden. 

Dolfje schreef op 13-01-2026 om 19:57:

Sinds een tijdje krijg ik, niet altijd maar wel regelmatig, als ik iets pittigs eet of alcohol drink een soort rood masker op mijn gezicht. Het ziet en voelt eruit alsof ik zonder zonnebrand hoogzomer in de zon heb gezeten. Maar het is zo raar omdat het niet consequent altijd is als ik iets pittigs eet.

Dat zou een histamine-reactie kunnen zijn. Drink je toevallig rode wijn? Of Rosacea.

Ik herken dat ook als (lichte) allergische reactie. 

Ik ga hikken van likeur. Niet altijd, komt spontaan opzetten. Soms al bij de eerste slok, kan ook weer zo over zijn

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.