Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

kerst schreef op 16-01-2026 om 21:20:

[..]

Tja.

Nu vrouw die Andre Hazes liedje doet. Vind echt niet goed genoeg..

Ik kijk al niet meer maar ik geloof je direct. En? Was de jury in tranen?

Ik ben een heel leuk boek aan het lezen over talentenshows (in Engeland).
Chart Throb, van Ben Elton.  Humoristische beschrijving hoe het achter de schermen toegaat, o.a. bij de voorselectie.  

Thora schreef op 16-01-2026 om 23:07:

[..]

Ik kijk al niet meer maar ik geloof je direct. En? Was de jury in tranen?

Nog net niet.

Thora schreef op 16-01-2026 om 20:26:

The Voice of Holland. Eerste kandidate zingt aardig. Ze zingt Voila. De jury is overdreven lyrisch. Draaien allemaal. De tweede kandidate zingt gewoon echt heel goed. En wat denk je? Niemand draait. Nu al geen zin meer om verder te kijken. Wat een comedie weer.

dat is smaak. ik vond ze allebei niet goed genoeg. noten kunnen raken maakt je geen zangeres. de eerste was net wat specialer, maar ook niet goed genoeg.

Dat iemand in Nederland (die prima kan fietsen en ook het geld heeft om een fiets te kopen) geen fiets heeft.

Caroline80 schreef op 19-01-2026 om 15:31:

Dat iemand in Nederland (die prima kan fietsen en ook het geld heeft om een fiets te kopen) geen fiets heeft.

Waarom vind je dat raar?

Ik fiets nooit maar gelukkig kan ik prima fietsen en heb ook een fiets. Maakt dit mij raar, ik voldoe immers aan het hebben van een fiets? 

Yumi schreef op 19-01-2026 om 17:48:

[..]

Ik fiets nooit maar gelukkig kan ik prima fietsen en heb ook een fiets. Maakt dit mij raar, ik voldoe immers aan het hebben van een fiets?

Dat heb ik dus ook  . Mijn fiets staat te verroesten in de schuur. 

Waarom vind je dat/mij raar?

Pas ging het er hier op het forum ook al over dat het raar is als je geen fiets hebt als je wel kan fietsen. 
Nou ik kan prima fietsen, heb er hier thuis 2 staan 1 voor de boodschappen en 1 voor sportieve ritten. 
Toen ik in de jaren 90 in Zaandam op een flatje woonde zonder berging ging ik echt niet elke dag die fiets naar 3 hoog sjouwenb over de trap. Die stond toen bij mijn ouders.
Als ik nu in Amsterdam zou wonen in de woning waar en vriendin van mij woont zou ik ook geen fiets hebben. Iedere dag dat ding 3 hoog tillen, mij niet gezien. Als ik dan wil fietsen huur ik er wel 1.

Mensen die geen chocola lusten

Muurbloem1985 schreef op 19-01-2026 om 19:23:

Haha sorrty, meer voor jou!😉

Ja dat is idd raar

Ja, eindelijk iets dat écht heel raar is 

Want alles dat je kan en kunt betalen moet je kopen? Moeten ze die fiets dan ook gebruiken? Of gewoon, voor de heb, omdat je het kunt betalen? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.