Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
Prachtwacht
29-05-2026 om 06:51
Peaches schreef op 27-05-2026 om 22:53:
[..]
Op Android wel, als je lang op de 'home' - knop drukt. Met Apple kan het vast ook, maar ik weet niet hoe.
Aha! Dat is nog even puzzelen maar dat is niet zo’n gekke gedachte dat dat wel zou moeten kunnen.
Caroline80
29-05-2026 om 13:26
Ik ben altijd als eerste van mijn team op kantoor en we zitten in een hoek van een kantoortuin bij elkaar. Komt er een teamgenoot binnen, die zonder iets tegen mij te zeggen aan een bureau een paar plekken verderop gaat zetten. Dan zeg je toch op z'n minst even 'Goedemorgen'.
Rogue
29-05-2026 om 14:17
Caroline80 schreef op 29-05-2026 om 13:26:
Ik ben altijd als eerste van mijn team op kantoor en we zitten in een hoek van een kantoortuin bij elkaar. Komt er een teamgenoot binnen, die zonder iets tegen mij te zeggen aan een bureau een paar plekken verderop gaat zetten. Dan zeg je toch op z'n minst even 'Goedemorgen'.
ik had het laatst andersom in de jumbo, kreeg controle bij de zelfscan en ik zei ''vrolijk'' goeiemiddag.. ohnee sorry
het was 0930 in de ochtend,
medewerker kon er wel om lachen, zijn antwoord : geeft niks meeste mensen zeggen niet eens gedag