Jouw lijf
Dolfje
12-04-2026 om 14:17
Wat zijn nu echt fijne onderbroeken?
Ik had het natuurlijk bij fashion kunnen zetten maar het is meer een lijf ding omdat het me niet echt interesseert hoe ze eruit zien.
Ik zoek dus fijne gewone onderbroeken.
Geen strings.
Ik heb gewone slips van Hema, action, livera en weet ik wat maar ze kruipen allemaal in mijn bilspleet. Word er gestoord van.
Wie heeft de tip?
kerst
12-04-2026 om 22:05
Dolfje schreef op 12-04-2026 om 21:01:
Ik heb wel ondergoed van bonprix ook gehad en dat was na een paar keer wassen helemaal uitgelubberd.
Maximaal 40 graden gewassen?
Dolfje
12-04-2026 om 22:15
kerst schreef op 12-04-2026 om 22:05:
[..]
Maximaal 40 graden gewassen?
Ja ik was kleren altijd op Max 40.
Moosey
13-04-2026 om 01:00
Ik heb een paar naadloze tailleslips van Ten Cate. Niet charmant maar zitten heerlijk en onzichtbaar onder kleding. En ideaal voor paardrijden, nergens schaafplekken 
MMcGonagall
13-04-2026 om 07:34
Deze heb ik voor onder strakke jurken, omdat je ze niet ziet. Ze hebben ook een wat minder tentachtig model. Helaas momenteel alleen in wit, zwart en rood.
https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/slip/dames-tailleslip-naadloos-micro-zwart-1000002026.html
Jujubee
13-04-2026 om 08:19
Ik vind die van Zeeman ook het fijnst. Ik heb de Jane-lijn en nog een andere, maar ik ben de naam even kwijt. Mary dacht ik? Zitten echt super fijn en gaan langer mee dan die van de Hema. Die gingen hier snel stuk. Vroeger vond ik die van C&A ook goed, maar nu niet meer. Voor mij alleen nog maar Zeeman. Spotgoedkoop ook.
MissBobby
13-04-2026 om 09:40
hier ook team Mady van Zeeman. Blijven best goed in de was en anders koop ik weer nieuwe. Waar ik op zich geen voorstander van ben ivm duurzaamheid maar ze zitten gewoon het beste bij mij
CharlieB
13-04-2026 om 10:23
Yumi schreef op 12-04-2026 om 19:54:
[..]
Die minishorts zijn al een hele tijd alleen in xl te krijgen. Andere maten alleen nog de logo of everyday. Of weet jij waar ze nog wel worden verkocht?
O goed dat je het zegt. Misschien moet ik even mijn voorraad aanvullen voordat die hele lijn er misschien wel uitgaat. Nee sorry geen idee, xl voldoet voor mij. Ik houd mijn ogen open
Loulou39
13-04-2026 om 11:36
Veel fans van Zeeman ondergoed, ga ik ook maar eens kijken. Hebben zij ook fijn naadloos ondergoed? Ik heb vaak pantalons of strakkere broeken aan en ik vind het vervelend als je naden ziet.
Ontopic: ik draag nu vaak damesboxers van de Hema, die zitten lekker, kruipen niet op bij mij, maar ik vind de kwaliteit bijzonder slecht.
afrodite05
13-04-2026 om 13:46
Loulou39 schreef op 13-04-2026 om 11:36:
Veel fans van Zeeman ondergoed, ga ik ook maar eens kijken. Hebben zij ook fijn naadloos ondergoed? Ik heb vaak pantalons of strakkere broeken aan en ik vind het vervelend als je naden ziet.
Ontopic: ik draag nu vaak damesboxers van de Hema, die zitten lekker, kruipen niet op bij mij, maar ik vind de kwaliteit bijzonder slecht.
Hier nog een fan van Zeeman. Niet de Mady (die droeg mijn moeder, dus een mentaal dingetje) maar een die erop lijkt. Soms heb ik een goede batch en gaan ze heel lang mee, maar ik heb ook een paar die na 3x wassen een kapot naadje of raar elastiek hadden. Kwestie van geluk?
@Loulou Naadloos: ik heb een paar die alleen bij het kruis en dan naar voren en achter van katoen zijn, en dan aan de zijkanten zijn ze van kant. Die vallen niet op onder mijn strakke broeken. Zou je kunnen proberen. Ook van de Zeeman dus.
Dolfje
13-04-2026 om 17:19
Nou ik heb bij Zeeman paar Mady gekocht en nog een ander model daar staat geen naam op en een boxer. Kijken of dit wat is. Wordt vervolgd dus.
Alle niet zo fijne onderbroeken gaan in een zak en neem ik altijd op vakanties mee voor ''s nachts en gooi ik dan daar weg. Laatste tijd werd die zak alleen maar voller in plaats van leger helaas.
Loulou39
13-04-2026 om 17:43
afrodite05 schreef op 13-04-2026 om 13:46:
[..]
@Loulou Naadloos: ik heb een paar die alleen bij het kruis en dan naar voren en achter van katoen zijn, en dan aan de zijkanten zijn ze van kant. Die vallen niet op onder mijn strakke broeken. Zou je kunnen proberen. Ook van de Zeeman dus.
Klinkt goed, ik ga morgen even naar Zeeman, dank je voor de tip!
Loulou39
13-04-2026 om 17:44
Dolfje schreef op 13-04-2026 om 17:19:
Nou ik heb bij Zeeman paar Mady gekocht en nog een ander model daar staat geen naam op en een boxer. Kijken of dit wat is. Wordt vervolgd dus.
Alle niet zo fijne onderbroeken gaan in een zak en neem ik altijd op vakanties mee voor ''s nachts en gooi ik dan daar weg. Laatste tijd werd die zak alleen maar voller in plaats van leger helaas.
Ik ben ook benieuwd, stiekem ook uit eigenbelang 😁.
Dolfje
14-04-2026 om 18:29
Nou de Mady zit best ok, tijdens fietsen schoot het vanmorgen ff tussen de billen maar verder geen last van gehad.
Morgen het andere model van Zeeman proberen.
oudmaarnognietkoud
15-04-2026 om 10:53
Beterlaat2021! schreef op 12-04-2026 om 15:16:
Ik ben nog steeds tevreden met MADY van Zeeman.
Nooit last van een broek in mijn bilspleet.
Die Mady zitten bij mij te strak op mijn bovenbenen terwijl ik toch geen overdreven dikke bovenbenen heb. Ik draag het liefst boxers die kruipen niet in de bilnaad.