Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

ze blijven knuffelen daar in Portugal. Vooral die groepsknuffel toen Suus wegreed in de taxi, vond ik wel erg overdreven 

Musje1989 schreef op 22-08-2022 om 20:54:

ze blijven knuffelen daar in Portugal. Vooral die groepsknuffel toen Suus wegreed in de taxi, vond ik wel erg overdreven

Nou, zelfs broer deed mee

Waarschijnlijk zal Martijn de laatste vrouw niet mogen afzeggen van de redactie, anders zou je dat toch doen in zijn situatie.

Menno is in love, Natasja wat minder, maar het is begrijpelijk dat zij ook niet te overhaast te werk wil gaan.

Sven zal een prima kerel zijn, maar Denise is nu gefocust op Dave, zolang hij niet opstapt kan Sven het wel vergeten.

Bijzonder laten ze haar naar Portugal afreizen om daarna vrijwel direct te horen dat het hem niet gaat worden.
Geen nette gang van zaken.

Nou die was ook ineens snel weg bij Martijn. En nog wel zonder familieknuffels!

Ze wilde niet eens de nacht daar blijven blijkbaar. Lullig voor haar, maar ja, wel beter om het maar meteen te zeggen ipv valse hoop geven.

Rondstruiner schreef op 22-08-2022 om 21:53:

Ze wilde niet eens de nacht daar blijven blijkbaar. Lullig voor haar, maar ja, wel beter om het maar meteen te zeggen ipv valse hoop geven.

Niet? Ik dacht dat ze wel blijft slapen en morgen vertrekt. 

Toch snap ik dat Martijn het vertelt, anders is het helemaal een schijnheilige vertoning. 

Wat een enorm luie draak die Hans  Voor mijn gevoel heeft hij al die tijd nog niks gedaan en laat hij alles aan de vrouwen over 

Hans lijkt meer te denken wie het meest praktisch voor hem is, dan dat hij denkt bij wie zal het in relatiezin het beste bij hem passen. En daarbij, de vrouwen moeten hem nog maar willen. Petra lijkt wel te willen, die andere dame uit haar twijfels al. 

ik zou zo pissed zijn als 6e in Portugal en met al die jaren '80 deuren slaan. En wat willen die vrouwen van Hans France? Een business plan voor de komende 20 jaar?

Vrijevlinder schreef op 22-08-2022 om 21:56:

[..]

Niet? Ik dacht dat ze wel blijft slapen en morgen vertrekt.

Toch snap ik dat Martijn het vertelt, anders is het helemaal een schijnheilige vertoning.

Ze liep met koffer toch naar buiten en stapte in een taxi, in het donker, dus volgens mij diezelfde avond? Ik had niet het idee dat dat een voorstukje was?

Rondstruiner schreef op 22-08-2022 om 22:56:

[..]

Ze liep met koffer toch naar buiten en stapte in een taxi, in het donker, dus volgens mij diezelfde avond? Ik had niet het idee dat dat een voorstukje was?

Zo zag ik het ook ja. Wat enorm lullig dat Linda moest komen nog.. Misschien hoopten ze nog op een relletje ofzo

Rondstruiner schreef op 22-08-2022 om 22:56:

[..]

Niet goed gezien dus.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.