Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Bij wie zap jij gelijk door?

Welke tv-persoonlijkheid vind jij vreselijk? Bij wie zap jij gelijk verder? En waarom?

Paul de Leeuw! En André van Duin vind ik ook vreselijk!

Ben zo intens klaar met alle nieuws rondom Donald Trump. Helaas vrees ik dat hij nog niet helemaal klaar met de wereld is.

Verder alle rechtse onderbuikroeptoeters wel. 

Johan Derksen en consorten , Trump, Martien Meiland, alle leden van Forum voor democratie, Wilders, Gordon, Netanyahu, Frank Lammers  en zo nog een heleboel BN-ers. Dat hele zwikje van Ongehoord Nederland trek ik ook niet. 
Alle programma's die opgebouwd zijn rond BN-ers sla ik ook over. 

Dolfje schreef op 10-04-2026 om 21:08:

Martien Meiland.

Deze! Ik krijg echt nare rillingen als ik hem hoor of zie.

Ik zap ook weg bij carice van houten, tegenwoordig. Vind haar de laatste jaren steeds minder leuk.

Heleen van royen trek ik ook niet.

Johan derksen. 

Jandino aspiraat. 

Gordon (die moet echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen)

Tango schreef op 10-04-2026 om 22:27:

Paul de Leeuw! En André van Duin vind ik ook vreselijk!

Huh andre van duin? Als persoon zelf of zijn typetjes?

Oh ja frank lammers zap ik ook weg. Hoewel ik hem in undercover wel kon hebben, vind ik hem verder vreselijk.

madee

madee

11-04-2026 om 09:23 Topicstarter

Gordon inderdaad ook, bij Radio 10 zijn ze me al kwijt door hem, terwijl ik een zeer trouwe luisteraar was.
En verder zie ik nog meer staan waar ik zo gauw niet aan had gedacht: Martien Meiland, Trump, Wilders….veel oude witte mannen 🤭

Naast de usual suspects als Wilders en Derksen enzo zap ik ook weg bij Louis van Gaal.

Ik moet denk ik niet meer lezen hier want dan moet ik steeds mijn post aanvullen. Het zijn er veel meer dan ik eerst had geschreven. 

Jandino! Met stip op 1. Marieke Elzinga kan ik ook niet uitstaan. Luister daarom ook geen Q music meer. Ik vind Paul de Leeuw ook verschrikkelijk +

Widajo schreef op 10-04-2026 om 20:40:

vandaag inside. Om alledrie (?) dus

Dit!

Hannah_86 schreef op 11-04-2026 om 09:37:

Jandino! Met stip op 1. Marieke Elzinga kan ik ook niet uitstaan. Luister daarom ook geen Q music meer. Ik vind Paul de Leeuw ook verschrikkelijk +

Ik luisterde lang naar de ochtendshow van qmusic maar ik vind marieke ook niet leuk meer de laatste jaren. 

Kampeerder schreef op 11-04-2026 om 09:30:

Ik moet denk ik niet meer lezen hier want dan moet ik steeds mijn post aanvullen. Het zijn er veel meer dan ik eerst had geschreven.

Haha herkenbaar 

Muurbloem1985 schreef op 10-04-2026 om 21:07:

[..]

Serieuze vraag, maar hoezo Rob de Nijs?

Dat nummer van hem ‘het werd zomer’ gaat gewoon over grooming.. iew…iew..

Oranje pisvlek uit de VS en alle andere (witte) conservatieve vrouwenhaters.

EchteNoorderling schreef op 11-04-2026 om 09:56:

[..]

Dat nummer van hem ‘het werd zomer’ gaat gewoon over grooming.. iew…iew..

Tja…. Da’s heeeel lang geleden

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.