Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Bij wie zap jij gelijk door?

Welke tv-persoonlijkheid vind jij vreselijk? Bij wie zap jij gelijk verder? En waarom?

nikkie plessen vermijd ik ook zoveel mogelijk trouwens.

Ik zou mijn rijtje ook alweer moeten aanpassen haha. 

Ik vind Chantal Janzen vreselijk irritant. 

Broodjebrie schreef op 11-04-2026 om 08:52:

[..]

Huh andre van duin? Als persoon zelf of zijn typetjes?

Oh ja frank lammers zap ik ook weg. Hoewel ik hem in undercover wel kon hebben, vind ik hem verder vreselijk.

Als allebei, als persoon blijft hij scheve bekken trekken, dus veel verschil zit er niet tussen persoon en typetje. Maar vooral ho hij tegen Janny praat , zo denigrerend in mijn ogen, en Janny slikt t voor zoete koek

Sorry tango, dat ik de draad overneem, maar moest t even kwijt

nlies schreef op 11-04-2026 om 14:09:

[..]

Als allebei, als persoon blijft hij scheve bekken trekken, dus veel verschil zit er niet tussen persoon en typetje. Maar vooral ho hij tegen Janny praat , zo denigrerend in mijn ogen, en Janny slikt t voor zoete koek

Dat is voor de lol hè. Janny is echt geen type die zich laat ondersneeuwen. Ze liggen hier allebei om dubbel.

Herfstappeltaart schreef op 11-04-2026 om 13:50:

Ik zou mijn rijtje ook alweer moeten aanpassen haha.

Haha ja ik ook. Vrijwel iedereen die genoemd wordt in dit topic past ook in mijn rijtje 😅 Daarom kijk ik al nooit meer naar talkshows en dergelijke, daar zitten al die vervelende types altijd in. 

Heel VI. Martien Meiland. Frank Lammers. Marieke Elsinga. Jack van Gelder. Nikki Plessen. Carlo Boszhard. 
Dit alles in willekeurige volgorde. 

Monica Geuze, Anna Nooshin, Suzan en Freek, Dinand, Wendy van Dijk, Rob Goossens, Paul de Leeuw, Rene van der Gijp, Gordon, Rob Kamphuis, Frank Lammers, Rob Kemps.

Grindelwald schreef op 11-04-2026 om 15:52:

Monica Geuze, Anna Nooshin, Suzan en Freek, Dinand, Wendy van Dijk, Rob Goossens, Paul de Leeuw, Rene van der Gijp, Gordon, Rob Kamphuis, Frank Lammers, Rob Kemps.

Goed lijstje 

Herfstappeltaart schreef op 11-04-2026 om 14:16:

[..]

Dat is voor de lol hè. Janny is echt geen type die zich laat ondersneeuwen. Ze liggen hier allebei om dubbel.

ik geloof dat ik m al niet echt leuk vond toen hij nog met zijn bandrecorder rondliep. En gelukkig wordt ik door niemand verplicht om te kijken 

nlies schreef op 11-04-2026 om 17:38:

[..]

ik geloof dat ik m al niet echt leuk vond toen hij nog met zijn bandrecorder rondliep. En gelukkig wordt ik door niemand verplicht om te kijken

Loeki72 schreef op 10-04-2026 om 21:02:

Ik zap weg bij alle talkshows, ik zap als ik politici van de BBB of FVD zie/hoor. En net als vorige posters kijk ik ook niet naar Gordon en Johan Derksen. Op de radio zap ik weg bij Eddy keur en Jeroen van Inkel.

Het waarom? Ik erger me aan steeds de zelfde mensen bij talkshows en dat het vooral om entertainment gaat en gasten niet kritisch bevraagd worden. Gorden en Derksen vind ik vervelend oude zemelaars. Politici van BBB of FVD kan ik niet aanhoren of zien, wat een tenenkrommende populistisch geleuter vanuit de onderbuik.

Ik heb sowieso weinig met al dat politieke gezemel. Ben ook zeker geen FvD stemmer, maar Lideweij vind ik wel een verademing. Dus die zap ik niet weg, omdat ik wel altijd even wil horen wat die te vertellen heeft.

MMcGonagall schreef op 10-04-2026 om 21:09:

[..]

Die vond ik onsympathiek, vooral door dat gedoe met Belinda destijds. Ik ken de man verder niet, maar hij had ook vaak rare liedjes.

NB Ik had er eigenlijk bij willen zetten dat je dat nu natuurljk niet meer met goed fatsoen kunt zeggen, nu de man overleden is.

Nou ja, je mag best zeggen dat je hem niks vond. 

nlies schreef op 11-04-2026 om 14:09:

[..]

Lieve help dat is niet echt hoor

Ik ken echt niemand die een hekel aan Andre van Duin heeft. Zon lieve man

Pimpelmees67 schreef op 11-04-2026 om 14:36:

Heel VI. Martien Meiland. Frank Lammers. Marieke Elsinga. Jack van Gelder. Nikki Plessen. Carlo Boszhard.
Dit alles in willekeurige volgorde.

Ik vond Jack van Gelder als voetbal commentator heel leuk, zeker op de radio. Maar als hij nu 'politiek gaat duiden' zap ik ook weg. Schoenmaker blijf bij je leest! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.