Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Bij wie zap jij gelijk door?

Welke tv-persoonlijkheid vind jij vreselijk? Bij wie zap jij gelijk verder? En waarom?

Dolfje schreef op 12-04-2026 om 12:23:

[..]

Eens.

Ik geloof niet dat Martien Meiland irritant vinden iets zegt over mijn persoonlijkheid.

Misschien wel over je goede smaak?😆

Broodjebrie schreef op 12-04-2026 om 12:17:

[..]

Op zich vind ik chantal wel leuk maar ze is echt zovaak op tv dat ik soms denk, alweer chantal?

Ja, dat, en ik vind haar gewoon heel nep overkomen. 

Caroline Tenzen vind ik trouwens echt een hele leuke vrouw. Die komt op mij weer echt heel gewoon over. Ik kijk altijd graag naar haar. 

Ik heb een ander topic aangemaakt over wie we wel leuk vinden! Het is tenslotte Lente. 

Citroengraag schreef op 12-04-2026 om 12:49:

Ik heb een ander topic aangemaakt over wie we wel leuk vinden! Het is tenslotte Lente.

Haha ik dacht vanmorgen nog, misschien moeten we een topic aanmaken over wie we wel graag zien.

Kampeerder schreef op 12-04-2026 om 12:24:

[..]

Toch ook wel, want er zijn ook mensen die hem grappig vinden en alles van een over hem willen volgen.

Die mensen hebben geen smaak 

Dolfje schreef op 12-04-2026 om 14:10:

[..]

Die mensen hebben geen smaak

Wahaha 

Alle uitgerangeerde/afgedankte VVD'ers die Pauw en Dinges bevolken. Cultuursloper Halbe Zijlstra, Henk Kamp, Arendjan Boekesteijn. En dat bij de Vara/BNN.  En toch al dat sneue  populistische gejammer  over  de linkse omroep.
Al die suffe spelletjes of muzikale  jankprogramma' s die je  evengoed  op Terschelling  of in ZuidLimburg kunt  opnemen in plaats van met publiek geld naar Verweggistan een zootje  influencers en andere  BN-ers uit de  Z-categorie + crew te vliegen. 
Die  quasi  militaire trainingsprogramma' s met  wederom  natuurlijk BN'ers (die  pot raakt nooit leeg).  Moeten we rijp gemaakt  worden voor  een oorlog?
Toch nog 1 naam: kakelend kindvrouwtje Yvon Jaspers. Dat getut met die boeren dat al  het honderdste seizoen ingaat.  Echt,  wordt dat  niemand ooit  beu.

Rob Geus
Marieke Elsinga
En veel namen zijn al genoemd. 

rionyriony schreef op 12-04-2026 om 07:23:

De reden waarom je een hekel aan iemand hebt vertelt natuurlijk iets over jezelf.

Klopt.

Vul er maar eens een kernkwaliteitenkwadrant over in.

Soms heel confronterend.

kenfan schreef op 12-04-2026 om 15:23:

Alle uitgerangeerde/afgedankte VVD'ers die Pauw en Dinges bevolken. Cultuursloper Halbe Zijlstra, Henk Kamp, Arendjan Boekesteijn. En dat bij de Vara/BNN. En toch al dat sneue populistische gejammer over de linkse omroep.
Al die suffe spelletjes of muzikale jankprogramma' s die je evengoed op Terschelling of in ZuidLimburg kunt opnemen in plaats van met publiek geld naar Verweggistan een zootje influencers en andere BN-ers uit de Z-categorie + crew te vliegen.
Die quasi militaire trainingsprogramma' s met wederom natuurlijk BN'ers (die pot raakt nooit leeg). Moeten we rijp gemaakt worden voor een oorlog?
Toch nog 1 naam: kakelend kindvrouwtje Yvon Jaspers. Dat getut met die boeren dat al het honderdste seizoen ingaat. Echt, wordt dat niemand ooit beu.

Applaus voor jou. (eens dus).

Alle uitgerangeerde/afgedankte VVD'ers die Pauw en Dinges bevolken. Cultuursloper Halbe Zijlstra, Henk Kamp, Arendjan Boekesteijn. En dat bij de Vara/BNN. En toch al dat sneue populistische gejammer over de linkse omroep.
Al die suffe spelletjes of muzikale jankprogramma' s die je evengoed op Terschelling of in ZuidLimburg kunt opnemen in plaats van met publiek geld naar Verweggistan een zootje influencers en andere BN-ers uit de Z-categorie + crew te vliegen.
Die quasi militaire trainingsprogramma' s met wederom natuurlijk BN'ers (die pot raakt nooit leeg). Moeten we rijp gemaakt worden voor een oorlog?
Toch nog 1 naam: kakelend kindvrouwtje Yvon Jaspers. Dat getut met die boeren dat al het honderdste seizoen ingaat. Echt, wordt dat niemand ooit beu.

Leuk geschreven en helemaal eens.

Nou, schoot me toch ineens weer iemand te binnen die nog niet genoemd is, Amber Kortzorg. Ik vind haar altijd zo nep verontwaardigd en de intellectueel uithangend.

Ook iemand vergeten: rechtse, antiwoke houwdegen Angela de Jong. Dat mag toch ook  wel  een  onsje minder. Omdat ze in het AD wekelijks mocht  leuteren over  BZV en  Zomergasten mocht afzeiken, meent die overal verstand van  te hebben.  Vanavond mag  ze weer komen kakelen bij in een speciale uitzending van Pauw en de WIt over  Sonja Barend. Want de voormalige progressieve omroep is zo gezwicht voor de onderbuik, dat dit leeghoofd ook haar plasje mag komen doen.  Waarom uberhaupt weer zo'n  kletsprogramma, in plaats van een compilatie van memorabele tv-fragmenten uit een  tv-carriere van  40 jaar?

Zitten hier  trouwens  nog  meer omroep- Max- gerechtigde leeftijdsgenoten  die zich ineens heel oud voelen. Ik zie me nog  in pyjama met natte haartjes naar wie Wie van de Drie (te-re-te-te-te) kijken,  met Sonja B en Martine  B als jonge blommen in  het panel naast een bezadigde Kees Brusse en Albert Mol met  pikante  olalagrapjes. Mijn  vader keek graag mee, die was wel gecharmeerd van  beide dames.

Ik heb er weer eentje (Sorry) maar Soundos El Ahmadi, die schreeuwt zo hard en wilt zo graag grappig zijn maar heb nog nooit 1x om haar moeten lachen, vind haar vooral een schreeuwlelijk.

Ja dat soort dingen zal wel goed betaald worden, want die BNers hebben amper nog tijd om te doen waardoor ze bekend werden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.