Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Bij wie zap jij gelijk door?

Welke tv-persoonlijkheid vind jij vreselijk? Bij wie zap jij gelijk verder? En waarom?

Muurbloem1985 schreef op 12-04-2026 om 21:05:

Ik heb er weer eentje (Sorry) maar Soundos El Ahmadi, die schreeuwt zo hard en wilt zo graag grappig zijn maar heb nog nooit 1x om haar moeten lachen, vind haar vooral een schreeuwlelijk.

Oh ik trek haar ook echt niet. Heb helemaal niks met haar. 

Broodjebrie schreef op 12-04-2026 om 21:54:

[..]

Oh ik trek haar ook echt niet. Heb helemaal niks met haar.

Nee ik ook niet. Ik heb ook niks tégen haar, maar ik moet gewoon niet om haar lachen, niet mijn humor.

MMcGonagall schreef op 12-04-2026 om 11:03:

Ik vind Chantal Janzen juist zo leuk, knap, gevat, eigenlijk zoals ik zou willen zijn. Misschien vinden anderen juist dat scherpe en ad-remme niet leuk omdat zij altijd lief en afwachtend zijn?
Of zit de aversie in iets anders?

Ze schijnt echt heel onaardig te zijn.

Bij Jan Smit zap ik graag door. Vervelende man. 

Muurbloem1985 schreef op 12-04-2026 om 21:05:

Ik heb er weer eentje (Sorry) maar Soundos El Ahmadi, die schreeuwt zo hard en wilt zo graag grappig zijn maar heb nog nooit 1x om haar moeten lachen, vind haar vooral een schreeuwlelijk.

Haha, ik had Soundos bij wijze van experiment in het andere topic genoemd om te kijken hoe lang het duurde tot iemand haar vervolgens hier ging noemen

MMcGonagall schreef op 12-04-2026 om 11:03:

Ik vind Chantal Janzen juist zo leuk, knap, gevat, eigenlijk zoals ik zou willen zijn. Misschien vinden anderen juist dat scherpe en ad-remme niet leuk omdat zij altijd lief en afwachtend zijn?
Of zit de aversie in iets anders?

Ik vind haar gewoon allesbehalve grappig. Heel gemaakt bijdehand en ze vindt zichzelf duidelijk erg leuk, brrrr.

DeOnbekende schreef op 13-04-2026 om 11:42:

[..]

Ik vind haar gewoon allesbehalve grappig. Heel gemaakt bijdehand en ze vindt zichzelf duidelijk erg leuk, brrrr.

Precies dit. 

DeOnbekende schreef op 13-04-2026 om 11:42:

[..]

Het is net een kerel.

Ik hoor dat pinnige  stemmetje weer oreren  dat we niet zo negatief  over Trump  moeten doen (de man heeft vorige week  nog gedreigd met genocide, who cares ) en ik kanhaar nog geen 2 seconden aanhoren: Op nummer 1 bij mij staat ongeslagen onze schaduwpremier . Mediapersoon optima forma, want  altijd in de  campagnestand. Eerst een kabinet opgeblazen met de nareisopnareisleugen, terwijl ze zelf zo comfortabel met de KLM dit land is binnengekomen, toen extreem rechts   salonfahig gemaakt en daarna wel even  middenpartij als extreem weggezet, waardoor  we nu met een wankel minderheidskabinet zitten dat nog geen deuk in een  pakje  boter slaat.  Maar he, zo  blijft   het  migratieprobleem actueel, kan haar partij electoraal   in  het troebele water van de onderbuik blijven vissen, en staat er de komende jaren weer een partij aan het roer die alleen denkt aan de eigen positie  en de portemonnee.

Euphoria schreef op 13-04-2026 om 12:03:

[..]

Het is net een kerel.

Chantal Janzen net een kerel?

Wierd Duk. Vrrrreselijke man vind ik dat.

Herfstappeltaart schreef op 13-04-2026 om 14:26:

[..]

Qua humor.

Ik vind ze een goede presentatrice maar haar humor is niet de mijne. En ze is te vaak op tv.

Broodjebrie schreef op 13-04-2026 om 14:50:

[..]

Qua humor.

Ik vind ze een goede presentatrice maar haar humor is niet de mijne. En ze is te vaak op tv.

Oooow hahahaha.

Herfstappeltaart schreef op 13-04-2026 om 14:26:

[..]

Soundos El Ahmadi. Qua uiterlijk en qua stem.

Euphoria schreef op 13-04-2026 om 16:46:

[..]

Soundos El Ahmadi. Qua uiterlijk en qua stem.

O oké (de reactie was op een post over  Chantal namelijk).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.