Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Die heb ik ook gelezen, was volgens mij semi autobiografisch. Vond het ook een mooi boek.

Ik lees nu ‘Achter gesloten deuren’, van B.A. Paris. En ‘Perfecte stilte’ van Helen Fields. Beide erg fijn lezen! 

nlies schreef op 31-03-2026 om 14:01:

Ik ben met Freida Niet verder gekomen dan De Hulp. en dat maar tot de helft. En toen Lieve Debbie, omdat dat bookchoise was. En daar heb ik niet eens de helft gehaald

Hier hetzelfde. De Hulp een stukje in gelezen, maar ik vond de manier van schrijven een btje simpel. Sorry fans ♥️ Ik snap weldra het makkelijk weg kan lezen, maar mij irriteerde haar schrijfstijl op een of andere manier. 

Ik heb De wens van Heather Morris gelezen.
In het begin vond ik de schrijfstijl vrij kinderlijk. Het is ook nogal voorspelbaar, maar prima boek verder

Narcis schreef op 03-04-2026 om 21:46:

[..]

Hier hetzelfde. De Hulp een stukje in gelezen, maar ik vond de manier van schrijven een btje simpel. Sorry fans ♥️ Ik snap weldra het makkelijk weg kan lezen, maar mij irriteerde haar schrijfstijl op een of andere manier.

Ja, hoogdravende literatuur is het niet. Maar idd voor lekker weglezen. Ik heb de boeken vaak in 1 a 2 dagen uit.

Nu lees ik ook een weglezer: Het perfecte huwelijk van Jeneva Rose.

Maheiden schreef op 04-04-2026 om 19:20:

[..]

Ja, hoogdravende literatuur is het niet. Maar idd voor lekker weglezen. Ik heb de boeken vaak in 1 a 2 dagen uit.

Nu lees ik ook een weglezer: Het perfecte huwelijk van Jeneva Rose.

Dit vind ik ook prettig, er zijn op dit moment hele vervelende dingen aan de hand in m’n leven waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet, en dan is het zo fijn om even een thriller te lezen waarbij ik niet hoef na te denken of te concentreren. Gewoon even lekker afleiding.

Ben benieuwd hoe je “Het perfecte huwelijk” vindt. Ik vond het lekker lezen, ik had hem zo uit.

Jeneva Rose heeft ook weer een nieuw boek! Home is where the bodies are. Gewoon Nederlands trouwens. Net zo goed als de andere 2 vond ik.

Lali schreef op 04-04-2026 om 19:42:

Jeneva Rose heeft ook weer een nieuw boek! Home is where the bodies are. Gewoon Nederlands trouwens. Net zo goed als de andere 2 vond ik.

Leuk, heb even gekeken en het boek meteen op m’n lijstje gezet, dank je voor de tip!

Loulou39 schreef op 04-04-2026 om 19:40:

[..]

Dit vind ik ook prettig, er zijn op dit moment hele vervelende dingen aan de hand in m’n leven waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet, en dan is het zo fijn om even een thriller te lezen waarbij ik niet hoef na te denken of te concentreren. Gewoon even lekker afleiding.

Ben benieuwd hoe je “Het perfecte huwelijk” vindt. Ik vond het lekker lezen, ik had hem zo uit.

Juist dit! Het perfecte huwelijk vind ik zo'n boek, ben al op driekwart. Morgen uit denkbik, heerlijk! Ik ga meer van haar lezen. 

Lali schreef op 04-04-2026 om 19:42:

Jeneva Rose heeft ook weer een nieuw boek! Home is where the bodies are. Gewoon Nederlands trouwens. Net zo goed als de andere 2 vond ik.

o ja, op bookchoise. Was er vanavond aan begonnen, maar boeide nog niet echt. Misschien later nog eens proberen, eerst iets anders proberen

Ik ben nu bezig in het boek; De engel van Sevilla. Schrijfster is Marelle Boersma.
Een thriller over een ouderenresort waar bewoners achter elkaar doodgaan.
Ik ben vandaag begonnen en ben nu al bij blz 256 (van de ruim 300). Leest lekker weg dus 😁

Ik heb “De draagmoeder” van Freida McFadden uit, en ik ben gisteravond in “De laatste uitnodiging” van Darby Kane begonnen.
Geen geheel vrijwillige keuze, ik had nu eigenlijk het boek van Marion Pauw “Jij bent het licht” willen lezen (want die staat nu in Kobo plus), maar ik kan m’n ereader niet meer synchroniseren en dit boek stond er nog op, ik ben benieuwd 😁.

Het perfecte huwelijk uit. Ik had wel al halverwege door hoe het zat. Dat was een twist in het verhaal maar als je veel van dit soort boeken leest, ga je ze doorkrijgen.
Ik heb een dun boekje van Camilla Lackberg liggen Nachtspel, die ga ik eerst lezen. Dan weer verder kijken waar ik zin in heb. 

Ben vanmiddag begonnen in al het blauw van de hemel. Geschreven door Melissa Da Costa.

Ik lees Berevaar van Terry Pratchett

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.