Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens 2025

Is het tijdstip nu nóg een kwartier later geworden? 

masatu schreef op 23-02-2026 om 18:45:

Is het tijdstip nu nóg een kwartier later geworden?

Is eenmalig denk ik, want morgen is de uitzending om 21.30

Broodjebrie schreef op 23-02-2026 om 18:56:

[..]

Is eenmalig denk ik, want morgen is de uitzending om 21.30

Oh, zover had ik nog niet in de tv-gids gekeken. Gelukkig maar (alhoewel ik het op dat tijdstip alsnog vrij weinig 'live' zal kijken). 

masatu schreef op 23-02-2026 om 19:05:

[..]

Oh, zover had ik nog niet in de tv-gids gekeken. Gelukkig maar (alhoewel ik het op dat tijdstip alsnog vrij weinig 'live' zal kijken).

Ik ken het, ik heb precies hetzelfde. 

Ik vond het een leuke uitzending. René Karst was inderdaad een heel aardige slimme man. Beetje jammer dat de blonde dame een "dom blondje" bleek te zijn. Paulien was weer erg leuk.

Nou, inderdaad, Roxanne liet nagenoeg geen inhoud zien. Ze heeft vast ook niet vaak gekeken want ze begreep niet hoe het eindspel werkte (telt mijn tijd dan ook door?) en het idee om te passen kwam pas heel laat.

Qua René Karst vond ik het mooi gedaan met de vooraankondiging en achteraf nog het In Memoriam.

vond het een mooie maar ook wel een beetje ontroerende afleveringen. Heel mooi hoe herman sprak over rene. 

Wat wist roxanne weinig zeg, of had ze misschien een black out? Ik ken haar verder niet.

Eerlijk gezegd had ik tot het bericht dat hij overleden was nooit van Rene Karst gehoord.  Wat Herman over hem, zijn familie en zijn meedoen aan de quiz vertelde vond ik mooi en respectvol.

Noel ken ik niet. Wat een leuke vrouw is dat!

amarna schreef op 25-02-2026 om 15:45:

Eerlijk gezegd had ik tot het bericht dat hij overleden was nooit van Rene Karst gehoord. Wat Herman over hem, zijn familie en zijn meedoen aan de quiz vertelde vond ik mooi en respectvol.

Noel ken ik niet. Wat een leuke vrouw is dat!

Ik vond noel irritant aanwezig. 

Ik ken eigenijk al die kandidaten niet.. jullie wel? Ik zag hier nog een lijstje staan: https://kro-ncrv.nl/programmas/de-slimste-mens/dit-zijn-de-kandidaten-van-de-slimste-mens-2026
Maar ook dat zijn voor mij allemaal vrij onbekenden (op een enkeling na die ik wellicht vaag ergens van herken).

haha dat heb ik toch de laatste seizoenen wel, dat ik de meeste niet ken. De bn'ers raken op 

Het is vaak zo dat de carrières van de minder bekende deelnemers een vlucht nemen na De Slimste Mens. Het is een goede springplank voor hen.

Bij Wie is de Mol ken ik de meeste BN-ers ook niet overigens. En ik zag laatst iets met ‘VIPS’ maar dat waren voor mij allemaal onbekenden. Ik vermoed vloggers, influencers en dergelijke.

madee schreef op 26-02-2026 om 21:26:

Het is vaak zo dat de carrières van de minder bekende deelnemers een vlucht nemen na De Slimste Mens. Het is een goede springplank voor hen.

Bij Wie is de Mol ken ik de meeste BN-ers ook niet overigens. En ik zag laatst iets met ‘VIPS’ maar dat waren voor mij allemaal onbekenden. Ik vermoed vloggers, influencers en dergelijke.

Klopt inderdaad,  en dit programma wordt door veel mensen bekeken dus je bent dan eigenlijk in 1 klap een stuk bekender. 

Wow spannende finale!

madee schreef op 26-02-2026 om 22:37:

Wow spannende finale!

Jemineetje!  Met 1 punt gewonnen1 

Leuke kandidaten, die 3 jongens. Ik kende hen niet.  Ik zie nu regelmatig in talkshows o.i.d. ex-deelnemers die ik daarvoor niet kende.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.