Media en cultuur
Rosehip
08-07-2021 om 14:20
Familievloggers
Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend
van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op
social media laten zien.
Walkingfridge
22-08-2021 om 22:49
Amarog schreef op 22-08-2021 om 21:25:
Ik dacht ook dat Wendy dat huisje helemaal af gekocht had. Nieuwbouw, compleet ingericht. Ze konden er zo in. Ik snap dat je er achter kan komen dat dingen niet helemaal jouw stijl zijn. En dat je het je eigen smaak maakt. Maar ik snap het verbouwen ook niet.
Misschien komt het omdat mijn bestedingsruimte veel lager is dan die van hun. Maar voor ruim 7 ton wil je toch helemaal niet een huis kopen die je ook nog een compleet moet verbouwen?
Ik doe het even zo en negeer de rest ff
Ik denk dat het uiteindelijk ook om de plek gaat. Je hebt op dit moment niet zoveel keuze. Dus ze heeft al geluk dat het hun gelukt is er 1 te bemachtigen
Rosehip
22-08-2021 om 22:52
Walkingfridge schreef op 22-08-2021 om 22:49:
[..]
Ik doe het even zo en negeer de rest ff
![]()
Ik denk dat het uiteindelijk ook om de plek gaat. Je hebt op dit moment niet zoveel keuze. Dus ze heeft al geluk dat het hun gelukt is er 1 te bemachtigen
Dat schrijft ze inderdaad. Ik blijf het een vreemde keuze vinden. Een vakantiehuis is tenslotte geen essentieel iets. En als er verder niks is, waarom dat niet gewoon van deze keuze genieten? In ieder geval de eerste tijd?
Rosehip
22-08-2021 om 22:55
En ze kijken naar de mogelijkheden zelf de verhuur te regelen omdat er anders extra kosten bijkomen die doorgerekend moeten worden.
Maar dat is toch niet te doen als je niet in de buurt woont?
Maree
23-08-2021 om 06:58
Rosehip schreef op 22-08-2021 om 22:52:
[..]
Dat schrijft ze inderdaad. Ik blijf het een vreemde keuze vinden. Een vakantiehuis is tenslotte geen essentieel iets. En als er verder niks is, waarom dat niet gewoon van deze keuze genieten? In ieder geval de eerste tijd?
Waarom, als ze het kunnen betalen? Als ze er nu aan gaan verbouwen, is het volgend seizoen gewoon af, dit is juist het goede moment.
Mirandaaatje_86
23-08-2021 om 12:52
Vakantie woning krijgt een flinke upgrade. Geld op de bank kostte geld, dit wilt ze filantropisch verhuren? Want 1500-1700’euro vind ik niet goedkoop. Maar gelukkig hebben ze een plan. Het loopt haar al regelmatig over en dan alles in eigen beheer doen.
Sta voor wat je denkt/voelt/vindt. Allemaal prima. Het dieren uitbroeden in hokjes, eenden hebben alleen een bad schelp en ondertussen de dierentuin bekritiseren.
Mirandaaatje_86
23-08-2021 om 12:53
Mama-Appelsap schreef op 22-08-2021 om 14:06:
[..]
Misschien niet op dat moment, maar na alle keren dat zij de sfeer loopt te verpesten of op te stoken op een forum is op 1 hand niet meer te tellen. Misschien was het niet het juiste moment op Viva dat ze een perma ban kreeg. Maar deze had ze al veel en veel eerder verdiend. En dat is niet alleen op familievloggers. Zij reageerde ook op alle andere forums niet normaal meer.
Maar weer even on-topic: Waar laat Annemarie alle spullen in de auto als ze zo weer terug gaan. De voorraadkasten moeten leeg.
![]()
Ben gewoon rechtstreeks. Ik schrijf niet op andere forums? appelsapje
_melon
23-08-2021 om 13:19
Mirandaaatje_86 schreef op 23-08-2021 om 12:53:
[..]
Ben gewoon rechtstreeks. Ik schrijf niet op andere forums? appelsapje
Topics. Sommige mensen noemen dat forums.
Mirandaaatje_86
23-08-2021 om 17:25
Je gezin als bedrijf runnen. Ben benieuwd, klinkt wat kil en emotieloos
Walkingfridge
23-08-2021 om 17:32
hey miranda je bent er nog!
Ja dat is wel het plan van Wendy denk ik want zo klinkt het wel
Ik ben benieuwd!
Oh ja en het zijn loopeenden he? Die zitten niet de hele dag in een vijver btw
Ja kan me voorstellen dat je gezin runnen soms als een bedrijf voelt. Vele dingen komen wel overeen ja 
Mirandaaatje_86
23-08-2021 om 17:37
Het is maar net hoe belangrijk je alle huishoudelijke taken vind. Ik vind het eigenlijk best mee vallen, je groeit erin mee… Ik ben ook geen type die de koelkast wekelijks moet schoonmaken.
Voor 7ton en nog zoveel verbouwen had ze een kasteeltje in fr van kunnen kopen. 😅
Walkingfridge
23-08-2021 om 17:42
ja dat is zeker zo, maar met een groot huis, de beestenboel, kinderen of zoals bij AM heel veel kinderen, ja daar ben je best druk mee
Nou absoluut! Maar als je dat niet wilt? En liever in Nederland? Dan is alles regelen natuurlijk ook handiger?
Als ze dat zou willen hadden ze dat vast gedaan. Hier rij je voor een weekend ook ff heen, heerlijk!
Dico
23-08-2021 om 18:15
Mirandaaatje_86 schreef op 23-08-2021 om 17:25:
Je gezin als bedrijf runnen. Ben benieuwd, klinkt wat kil en emotieloos
En dat gaat ze de komende weken vorm geven….. ik vind het ook erg afstandelijk klinken
Mirandaaatje_86
23-08-2021 om 18:28
De meesten vrouwen werken daar ook nog bij. Voor hen is het normaal om zoveel mogelijk structuur te hebben.
Mirandaaatje_86
23-08-2021 om 18:32
Klinkt wel lekker stoer, een bedrijf runnen. Past wel bij AM. Net als dat bejaarde lijf, motor rijden ect.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.