Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

Rosehip

Rosehip

24-08-2021 om 22:32 Topicstarter

Nou, dus toch in het schone bed vannacht. Maar ze zijn gedoucht, dus dan kan het.
Ik snap werkelijk niet dat het daar blijkbaar vrij normaal is om zonder douchen in bed te kruipen. Zeker na de hele dag buiten spelen.

normaal maakt ze video’s. … nu heeft ze voor de vakantie Camara off genomen (zoals iedereen in nl 3 weken).  Nu heeft ze laarzen, brood en muesli gepromoot. Het is maar wat je belangrijk vind. 

En ze gaan in de herfst weer en dan zijn de bedden schoon? Maar die zijn dan toch helemaal stoffig? Bijzondere keuzes. Blij dat Jet in een autostoel zat ipv verhoger. 

lekker schoon de kast in lijkt mij fijner met de zeepjes 😅. 
Wendy vind ik wel een lieve moeder met de kleintjes, volgt meer hun behoeften. 

Sophia_!

Sophia_!

25-08-2021 om 14:12

Ik zit hier weleens mee te lezen en ben inmiddels wel heel benieuwd wie die Wendy nou eigenlijk is  Waar kan ik haar vinden? 

Wendy wylenzek op instagram 

ze accepteert alleen niet iedereen meer
Ik heb haar een privé bericht gedaan
Want ze had me eruit gegooid 
Ik heb geen foto en geen volgers
Dus ze let daar blijkbaar nu op 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

25-08-2021 om 15:26

Walkingfridge schreef op 23-08-2021 om 23:11:

[..]

Ik heb 4 kinderen

Dat is ook echt wel een organisatie om iedereen op tijd overal te krijgen, zeker als ze nog op de basisschool zitten. Maar wel gezellig. 

ja absoluut! 

AM is weer thuis. Fijn in hun eigen omgeving weer. Goed geregeld ook die boodschappen geniaal! Haha 

Walkingfridge schreef op 25-08-2021 om 22:11:

AM is weer thuis. Fijn in hun eigen omgeving weer. Goed geregeld ook die boodschappen geniaal! Haha

Hopenlijk had Juul de koelkast schoongemaakt 😜

of gewoon reclame voor de ah, super strak geregeld. 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

26-08-2021 om 07:47

Walkingfridge schreef op 25-08-2021 om 22:11:

Ja, want dat is essentieel al snel thuiskomt... 

Als er gewoon een brood had gelegen en chocopasta,  dan had iedereen vanochtend kunnen ontbijten en zou AM de hele dag hebben om boodschappen te doen Maarten boodschappen te laten halen. 

Het is vakantie! Doe eens gek. 

hahaha maar waarom moet ze dat perse doen? Dit is toch een uitkomst? Lijkt me ideaal! Echt zo'n verspilde tijd, in de winkel, in de kar, op de band, in de kar, in de auto, naar huis, in de kar ....
En zoveel ook!! Als ik al kijk wat wij hebben aan boodschappen in een week. Dat is bij haar niet eens 1 kar gok ik

Lol verkeerde topic.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.