Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

24-10-2021 om 22:45

Volgens mij vloog ze vanavond. Maar zo goed heb ik ook niet opgelet. Ik dacht dat ze er er maandagochtend weer zou zijn bij de meiden. Dan zal ze vanavond wel landen.

Rosehip schreef op 24-10-2021 om 22:39:

Morgen denk ik. Ze moet eerst nog 4 uur rijden.

5 uur geleden een foto van dat ze nog 150 km moest. Erg ver vliegen zal het niet zijn, maar moest ze ook niet nog met een bus? Terug is een test zeker niet nodig?

Het gaat zo lekker in Nederland. Laat iedereen die hutje mutje in een vliegtuig zat maar gewoon lekker binnen...

Ja staat mij ook bij. Pfff, als zij stopt met vloggen val ik wel in een gat

Rosehip

Rosehip

24-10-2021 om 22:48 Topicstarter

Expreszo schreef op 24-10-2021 om 22:47:

[..]

5 uur geleden een foto van dat ze nog 150 km moest. Erg ver vliegen zal het niet zijn, maar moest ze ook niet nog met een bus? Terug is een test zeker niet nodig?

Oh ik dacht dat dat over het shoppen ging.

Maar misschien hebben jullie gelijk.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

24-10-2021 om 23:03

Ik gok dat ze met de trein naar huis gaat. Prima verbinding. STockholm - Schiphol is ongeveer 2u vliegen. 

Wendy schreef serieus mee. Hitste zelfs de boel op. Anderzijds best slim, ze is hard gegroeid met haar volgers. 
Hopelijk heeft de vakantie haar de juiste ingevingen gegeven.

Miranda zit haar nog steeds hoog. Gelukkig vergeet ze haar met al haar woningen en verbouw projecten. 

Ben benieuwd hoe ze gaat filmen zonder kinderen.
Verstandige keuze.

Mirandaaatje_86 schreef op 25-10-2021 om 00:49:

Wendy schreef serieus mee. Hitste zelfs de boel op. Anderzijds best slim, ze is hard gegroeid met haar volgers.
Hopelijk heeft de vakantie haar de juiste ingevingen gegeven.

Miranda zit haar nog steeds hoog. Gelukkig vergeet ze haar met al haar woningen en verbouw projecten.

Jij zit haar nog steeds hoog bedoel je dan?

Zij heeft echt meerdere gezichten. Dat is nu wel bevestigd. 
Nee, dat bedoel ik niet Melon. Eigenlijk zijn de IG carrière moeders gewoon saai. Gelukkig bestaat het forum voor ze. Trollen mee, hoop nieuwe namen. 

Mirandaaatje_86 schreef op 25-10-2021 om 08:37:

Zij heeft echt meerdere gezichten. Dat is nu wel bevestigd.
Nee, dat bedoel ik niet Melon. Eigenlijk zijn de IG carrière moeders gewoon saai. Gelukkig bestaat het forum voor ze. Trollen mee, hoop nieuwe namen.

Wat bedoel je dan?

Rosehip

Rosehip

25-10-2021 om 09:57 Topicstarter

Wendy vliegt dus toch vandaag pas. Wel een pittige reis zo, voor binen Europa.

Maarre, ze had de kinderen toch gezegd vandaag terug te zijn? Ik denk niet dat ze voor bedtijd thuis is.

Rosehip schreef op 25-10-2021 om 09:57:

Wendy vliegt dus toch vandaag pas. Wel een pittige reis zo, voor binen Europa.

Maarre, ze had de kinderen toch gezegd vandaag terug te zijn? Ik denk niet dat ze voor bedtijd thuis is.

Nou idd! Zeker als ze op Schiphol vliegt is het nog wel een stukkie.

komende tijd zullen we een hoop pindakaas voorbij zien komen. 😅

Rosehip

Rosehip

25-10-2021 om 15:57 Topicstarter

Annemarie zei gisteravond een drukke week te hebben, vanwege 3 jarigen.
In de agenda zag ik dat Sara, Suus, Julia en Sam jarig zijn. Ik tel er toch echt 4.
Het is natuurlijk een foutje maar wel veelzeggend, vind ik.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

25-10-2021 om 19:56

AM zet haar betaalde partnerschappen op haar wall. Dus omdat ze een kopje gesponsord krijgt in 'demammavan'-box, moeten alle volgers snappen dat alle uitjes naar Groenrijk en alle aankopen gesponsord zijn? Nee, AM, zo werkt het niet. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.