Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

Ze zei toch letterlijk dat ze de tip had van andere IG's? Er zijn honderden andere moeders op Instagram die bedrijven taggen als ze een (nieuw) product proberen.
Waarom zou je in hemelsnaam luizen faken? Die kinderen zijn niet de enige op school he? Dan kan je als ouder niet zoiets op Insta zetten als het nep is.

Sorry hoor, ik vind dit heel ver gaan. 

Rosehip

Rosehip

28-10-2021 om 09:47 Topicstarter

Ik weet het niet. Ze tagt nooit wat en nu zeer uitgebreid, op een dag dat ik het op meerdere plekken voorbij zie komen. Dat is gewoon erg opvallend.

Dat gezegd hebbende, ik denk niet dat het verhaal verzonnen is en ze lijkt wel redelijk in paniek over mogelijke luizen in haar dreads.

Maar ze laat toch ook niet echt vaak merkproducten zien toch? Ik zie haar wel eens iets taggen, o.a. dat bedrijf met zeepjes van haar vriendin.

Het is allemaal erg toevallig. 
Dit product word momenteel overal gepromoot. Misschien hebben ze toevallig echt luizen, maar ga dan niet zeggen dat je het product zelf hebt gehaald. 

Ze leest mee. Nu haalt ze haar ziekte aan. Weet niet wat ik ervan moet denken. 

Komt het goed uit dat ze amper bij het gezin is geweest, beestjes hebben weinig mogelijkheid gehad om over te lopen 😅

Rosehip

Rosehip

28-10-2021 om 10:03 Topicstarter

_melon schreef op 28-10-2021 om 10:01:

Maar ze laat toch ook niet echt vaak merkproducten zien toch? Ik zie haar wel eens iets taggen, o.a. dat bedrijf met zeepjes van haar vriendin.

Nee, dus waarom nu wel? Daar snap ik niks van.

Rosehip schreef op 28-10-2021 om 10:03:

[..]

Nee, dus waarom nu wel? Daar snap ik niks van.

Omdat het behulpzaam is zou ik denken? Ik zag laatst een moeder die kidsclin gebruikte bij waterpokken en dat heb ik ook maar genoteerd.

Als ze over de luizen had verteld en niets had gezegd over haar werkwijze/product had ze wss 100 DM's gehad. Nu is ze het voor.

Maar goed. Omdat ze dus zei dat ze het via een ander Insta had geloof ik het wel eigenlijk. Dat ze het zelf heeft gekocht dus. 

Volgens mij gebruikt ze verder ook weinig merk en valt er weinig te taggen ook. 

Mirandaaatje_86 schreef op 28-10-2021 om 10:02:

Het is allemaal erg toevallig.
Dit product word momenteel overal gepromoot. Misschien hebben ze toevallig echt luizen, maar ga dan niet zeggen dat je het product zelf hebt gehaald.

Ze leest mee. Nu haalt ze haar ziekte aan. Weet niet wat ik ervan moet denken.

Komt het goed uit dat ze amper bij het gezin is geweest, beestjes hebben weinig mogelijkheid gehad om over te lopen 😅

Misschien moet je haar story even opnieuw lezen , waarin ze verteld dat ze snel even naar de drogist is geweest

En wat betreft haar ziekte ( kanker) kan me voorstellen dat je daar een trauma van hebt gekregen. Is niet niks hé, met een kaal hoofd rondlopen als vrouw zijnde. 

Mirandaatje echt! Let eens op je woorden

nou inderdaad dit kan echt niet hoor. Natuurlijk faked zij geen luizen. En over haar ziekte. Miranda dit kan echt niet. Walgelijk gewoon.

ik zie inderdaad ook overal reclame van luizen producten. Maar denk dat het door het seizoen komt. Maandag zijn ook mijn kinderen op school onderzocht voor luizen. Gelukkig niets in de klas bij mijn kinderen. 
Wat veel jarigen trouwens bij AM in 1 week  heb je de helft van de familie wel in 1x gehad. Dat is dan wel weer handig. 

ik zeg niks negatiefs over haar ziekte! Pfff trollen is ook echt een kunst(je) aan het worden!  
Op insta word er zoveel gefaked om een product op te hemelen. Dit is echt ontzettend toevallig. 
Uiteraard worden producten zoals luizenzooi na een vakantie gepromoot (dan zijn de controles ook). 

AM bakt regelmatig lekkere cakes/taarten en toetjes. Snap de cakes niet zo goed.

Mama-Appelsap schreef op 28-10-2021 om 11:05:

Wat veel jarigen trouwens bij AM in 1 week heb je de helft van de familie wel in 1x gehad. Dat is dan wel weer handig.

Zou ze het gepland hebben

Veel angst voor luizen hoeft Wendy niet te hebben. Ze heeft de kinderen amper gezien.
Daarnaast met dreads en 4 meiden is de angst voor luizen toch niet voor het eerst? 
Heel begrijpelijk dat de angst en verdriet van de ziekte nog zo hoog zit. Erover praten buiten insta om lijkt mij alleen verstandiger.

Naar de drogisterij is gewoon toevallig als je dit middel opeens overal voorbij zie komen. Zelfs IG moeders die het preventief gebruiken om maar sluikreclame te kunnen maken. 

Blossom_01 schreef op 28-10-2021 om 12:15:

[..]

Zou ze het gepland hebben

Zou mij niks verbazen dat Maarten en Annemarie gepland seks hebben. Want met een groot gezin schiet dat er sneller bij in 😅

Mirandaaatje_86 schreef op 28-10-2021 om 12:17:

Veel angst voor luizen hoeft Wendy niet te hebben. Ze heeft de kinderen amper gezien.
Daarnaast met dreads en 4 meiden is de angst voor luizen toch niet voor het eerst?
Heel begrijpelijk dat de angst en verdriet van de ziekte nog zo hoog zit. Erover praten buiten insta om lijkt mij alleen verstandiger.

Naar de drogisterij is gewoon toevallig als je dit middel opeens overal voorbij zie komen. Zelfs IG moeders die het preventief gebruiken om maar sluikreclame te kunnen maken.

Lijkt mij ook wel logisch als het seizoen er voor is. Maar zie bij Wendy dat ze op Ameland is en zegt dat ze een mail krijgt dat 1 van haar dochters luizen heeft. Haha denk dan als ouder dat je zo snel mogelijk spul voor de haren wil gaan halen. Ieghl ik hoop er nooit mee te maken te hebben. Lijkt me zo verschrikkelijk omdat te bestrijden. 

ik denk ook wel dat de seks gepland wordt maar is dat in deze tijd niet een nieuwe rage? Dat ouders “apart” slapen en dan “geplande” seks hebben? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.