Media en cultuur
Rosehip
08-07-2021 om 14:20
Familievloggers
Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend
van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op
social media laten zien.
Mirandaaatje_86
28-10-2021 om 12:36
In mijn tijd sliep de kleine op de kamer en maakte we gewoon stilletjes een nieuwe baby.
Momenteel nemen de kleintjes ons bed over en slaapt papa weleens in een junior bedje van de jongste 🤣. Tijden veranderen idd.
Geplande seks vind ik geen opwindend idee. Maar dan heb je het wel met regelmaat. Maar wat frustrerend als de planning anders loopt? Zullen ze het dan gewoon inhalen 😇
Mama-Appelsap
28-10-2021 om 17:01
nou een kind slapen op de kamer was bij ons alleen de eerste 3 weken na de bevalling.
Ik schop mijn partner wel eens uit bed richting de logeerkamer omdat hij dan weer een heel bos omzaagt.
zou wel grappig zijn: “schat zullen we even een nieuwe datum inplannen? Vanacht is het niet gebeurt”
Expreszo
28-10-2021 om 19:51
je kan ook een tip geven aan andere ouders zonder te taggen hè? Deed ze later met de Assy kam ook (die moet je echt hebben).
Ik vind het ook wel typisch dat je met 4 meiden nooit angst voor hoofdluis hebt gehad. Die mailtjes vliegen hier om de oren.
Annemoon
28-10-2021 om 21:19
wat een gezellige boel bij am, heerlijk gezin. Kan daar echt van genieten en ik weet dat er veel commentaar op haar manier van doen is. Maar vergis je er niet in hoe druk en intensief een groot gezin is. Ook bij wendy, weliswaar minder kids maar daarnaast de verzorging van alle dieren. En dan nu het luizen verhaal, ik herken het....overal jeuk hebben en je hele huis op de kop! Alles wassen en schoonmaken. En dat niet één keer, nee elke dag weer. Omg ik moet er niet meer aan denken!
Net zoals bij am dat er één de griep krijgt...dan weet je al dat de anderen het ook krijgen. Dagtaken zijn het ( en nachten) nee petje af hoor
_melon
28-10-2021 om 21:30
Expreszo schreef op 28-10-2021 om 19:51:
je kan ook een tip geven aan andere ouders zonder te taggen hè? Deed ze later met de Assy kam ook (die moet je echt hebben).
Ik vind het ook wel typisch dat je met 4 meiden nooit angst voor hoofdluis hebt gehad. Die mailtjes vliegen hier om de oren.
Zitten die lui van die kam wel op Insta dan?
Hoofdluis was bij mij vroeger op school iig eigenlijk nooit een ding en hoor mijn schoonzus er ook nooit over nu (en die vertelt echt alles haha). Ik ga er eigenlijk ook een klein beetje vanuit dat het ons huisje voorbij gaat later.
SatisfiedIbex97
28-10-2021 om 21:45
_melon schreef op 28-10-2021 om 21:30:
[..]
Zitten die lui van die kam wel op Insta dan?
Hoofdluis was bij mij vroeger op school iig eigenlijk nooit een ding en hoor mijn schoonzus er ook nooit over nu (en die vertelt echt alles haha). Ik ga er eigenlijk ook een klein beetje vanuit dat het ons huisje voorbij gaat later.
![]()
Ik hoop het voor je.
Mijn dochter is al 3x aan de beurt geweest. Sinds Corona niet meer, maar we hebben wel standaard van dat spul in huis.
SatisfiedIbex97
28-10-2021 om 21:47
Ik heb het ook 1x gehad, tegelijk met mijn dochter. Je merkt het pas als er flink wat op je hoofd rondlopen (en weer eitjes hebben gelegd). Ik deed niet aan alles wassen en in de vriezer. Dat is een achterhaald advies.
_melon
28-10-2021 om 21:48
Ja het is vast tevergeefs
Gelukkig zijn die adviezen veranderd idd, want dat moet echt vreselijk veel werk geweest zijn.
SatisfiedIbex97
28-10-2021 om 21:48
De verjaardag van Julia zag er wel gezellig uit. Ik moest wel echt 3x kijken naar de jeugdfoto met Maarten. Dat was echt ook zo Jet en Sam samen.
_melon
28-10-2021 om 21:50
Idris schreef op 28-10-2021 om 21:48:
De verjaardag van Julia zag er wel gezellig uit. Ik moest wel echt 3x kijken naar de jeugdfoto met Maarten. Dat was echt ook zo Jet en Sam samen.
Jaaa echt he. Leuk!
AM is er wel versleten uit gaan zien in 18 jaar.
Rosehip
28-10-2021 om 22:02
Idris schreef op 28-10-2021 om 21:48:
Ja ongelooflijk, Maarten als Sam!
AM noemde de tweeling laatst mini-Juliaatjes maar dat zie ik helemaal niet. Ik vind Julia helemaal niet zo op AM lijken (behalve hun haar), terwijl ik laatst wel precies haar gezicht in Saar of Suus zag.
SatisfiedIbex97
28-10-2021 om 22:04
Saar en Suus geloven nog in Sinterklaas... Och en dan in deze tijd dan nog moeten vertellen dat hij niet echt bestaat. Je zou toch zeggen dat ze na 4 kinderen wel snappen dat dat net voor Sinterklaastijd niet echt heel erg geschikt is.
Rosehip
28-10-2021 om 22:19
Wendy heeft het één dag volgehouden, geen kinderen in beeld.
Ik weet dat Anouk zelf heeft gezegd wel in beeld te willen maar als je daar net een besluit over hebt genomen, dan laat je een kind van 11 je daar toch niet van af brengen?
Rosehip
28-10-2021 om 22:19
Idris schreef op 28-10-2021 om 22:04:
Saar en Suus geloven nog in Sinterklaas... Och en dan in deze tijd dan nog moeten vertellen dat hij niet echt bestaat. Je zou toch zeggen dat ze na 4 kinderen wel snappen dat dat net voor Sinterklaastijd niet echt heel erg geschikt is.
Maar moet je dat vertellen dan? De meeste kinderen vogelen dat zelf uit toch?
SatisfiedIbex97
28-10-2021 om 22:30
Rosehip schreef op 28-10-2021 om 22:19:
Wendy heeft het één dag volgehouden, geen kinderen in beeld.
Ik weet dat Anouk zelf heeft gezegd wel in beeld te willen maar als je daar net een besluit over hebt genomen, dan laat je een kind van 11 je daar toch niet van af brengen?
Ik vind het ook gek. En ook: waarom leg je die beslissing bij je kind neer. Alsof een 11jarige kan overzien wat de gevolgen zijn.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.