Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Het blok 2025

van de week zag ik een artikel dat het appartement van Heidy en Mark als 1e onder bod stond en niet dat van de winnaars en dat zij dus eigenlijkde winnaarszouden zijn. Inmiddels staan er al 3 of 4 onder bod. Geen idee wat dat precies betekent, is dat anders dan 'verkocht onder voorbehoud'? Misschien nog de stap ervoor?
Niet alle appartementen staan op funda volgens mij, ik miste er 2. Van Editg en ? en dat hele kleine appartement staat ook niet online geloof ik

https://indebuurt.nl/rotterdam/nieuws/shownieuws/opnames-tv-programma-het-blok-van-start-in-crooswijk-in-rotterdam~443990/
Toch een nieuw seizoen van Het Blok. Uitzending eind maart, opnames beginnen binnenkort 

Neweve

Neweve

27-03-2026 om 20:26 Topicstarter

Nieuw seizoen is begonnen. 

Leuk dat de vlogger/stylist nu ook in de jury zit. 

Het zijn volgens mij appartementen met veel mogelijkheden 

Neweve schreef op 27-03-2026 om 20:26:

Nieuw seizoen is begonnen.

Leuk dat de vlogger/stylist nu ook in de jury zit.

Het zijn volgens mij appartementen met veel mogelijkheden

Ja, ik vind hem echt fantastisch! Zo lekker droog die humor van hem 😁

De drama is alweer begonnen bij de kandidaten

ik kan hem bijna niet verstaan! Zal deels door het accent komen maar waarschijnlijk ook aan de kwaliteit van de uitzending, of aan mij.
Wat vinden jullie van de koppels? Ze hebben ze echt weer goed uitgekozen/gecast..
Van de appartementen in Grave staan er nog 2 te koop, van die 2 meiden en van die Surinaamse vader en zoon (dacht ik). Op funda staat aangeboden sinds 2 maanden maar het is toch echt een jaar geleden. Of zou het opnieuw te koop staan??

Neweve

Neweve

28-03-2026 om 19:35 Topicstarter

Widajo schreef op 28-03-2026 om 09:59:

ik kan hem bijna niet verstaan! Zal deels door het accent komen maar waarschijnlijk ook aan de kwaliteit van de uitzending, of aan mij.
Wat vinden jullie van de koppels? Ze hebben ze echt weer goed uitgekozen/gecast..
Van de appartementen in Grave staan er nog 2 te koop, van die 2 meiden en van die Surinaamse vader en zoon (dacht ik). Op funda staat aangeboden sinds 2 maanden maar het is toch echt een jaar geleden. Of zou het opnieuw te koop staan??

Ik zie het! Bij die van vader+ zoon staat wel te koop sinds 6+ maanden. En ze zijn ook in prijs gezakt. 

Denk dat ze meer expats die gemeubileerde woningen kopen hadden verwacht, maar het ligt stiekem nog best een stukje van Eindhoven.

Neweve

Neweve

02-04-2026 om 20:38 Topicstarter

80 euro per uur voor klushulp, en de taak van de hulp is stenen sjouwen. Is een stort koker huren niet veel goedkoper (en sneller)? 

Neweve

Neweve

02-04-2026 om 21:14 Topicstarter

Neweve schreef op 02-04-2026 om 20:38:

80 euro per uur voor klushulp, en de taak van de hulp is stenen sjouwen. Is een stort koker huren niet veel goedkoper (en sneller)?

Ah nog niet hele aflevering gekeken, blijkbaar is daarvoor een vergunning nodig. 

Op de site van de gemeente lijkt het echter te gaan om een generieke bouwplaats vergunning. Ze hebben ook een hek en een Dixie staan dus een stortkoker zou moeten kunnen...

https://www.rotterdam.nl/vergunning-aanvragen-voor-gebruik-van-de-weg-voor-bouwwerkzaamheden

kijken jullie niet meer? Ik ben nu de aflevering van gisteren aan het kijken waar de 2 hippies uit de wedstrijd worden gezet. Tenminste,  dat lieten ze in het voorstukje zien..

Moet wel zeggen dat ik dit programma kijk omdat ik véél tijd heb en hierbij weinig hoef na te denken

Neweve

Neweve

10-04-2026 om 18:36 Topicstarter

Widajo schreef op 10-04-2026 om 16:57:

kijken jullie niet meer? Ik ben nu de aflevering van gisteren aan het kijken waar de 2 hippies uit de wedstrijd worden gezet. Tenminste, dat lieten ze in het voorstukje zien..

Moet wel zeggen dat ik dit programma kijk omdat ik véél tijd heb en hierbij weinig hoef na te denken

Ik ben bijna daar, denk 1 wedstrijd eerder (lieten ze inderdaad in het voorstuk je zien). Ik vind het lastig inschatten hoeveel progressie iedereen maakt. Je ziet weinig van het echte klussen. 

Tijdens het kijken doe ik ook iets anders haken, komen, Vinted shoppen, maar ik vind het heerlijke tv.

bij mij is het ook vaak achtergrond tv. Of ik lig op de bank en probeer bij te komen/ in slaap te vallen. Alles wordt 3x uitgezonden dus ik mis niks als ik 20 minuten slaap

Zijn er al opleveringen geweest? Ik wil eigenlijk alleen die afleveringen kijken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.