Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Meesje
27-06-2026 om 12:07
Nikki1973 schreef op 26-06-2026 om 14:00:
de reclame over douchen, Max 5 minuten….ik vind dat lang. In 3 min ben ik wel klaar, incl haar wassen en tanden poetsen. Wat doe je dan in 5 minuten….l
Wil je oprecht weten wat mensen onder de douche doen? Of is dit een 'kijk eens hoe goed ik bezig ben, doe als ik' post?
Tandenpoetsen duurt 2 min. De rest doe jij dus in 1 minuut. Dan kun je ook wel bedenken dat er mensen zijn die daar langer voor nodig hebben, toch?
Grindelwald
27-06-2026 om 12:37
Nikki1973 schreef op 26-06-2026 om 14:00:
de reclame over douchen, Max 5 minuten….ik vind dat lang. In 3 min ben ik wel klaar, incl haar wassen en tanden poetsen. Wat doe je dan in 5 minuten….l
Mijn lichaam scrubben. Gewoon lekker ontspannen onder de douche staan. Mijzelf scheren. Uitgebreid mijn haar wassen en daarna crèmespoeling in laten trekken. Kan dan zo 10 minuten verder zijn. Dit doe ik niet elke dag. Meestal binnen 5 minuten klaar.
Nikki1973
27-06-2026 om 12:38
Meesje schreef op 27-06-2026 om 12:07:
[..]
Wil je oprecht weten wat mensen onder de douche doen? Of is dit een 'kijk eens hoe goed ik bezig ben, doe als ik' post?
Tandenpoetsen duurt 2 min. De rest doe jij dus in 1 minuut. Dan kun je ook wel bedenken dat er mensen zijn die daar langer voor nodig hebben, toch?
Het interesseert me geen bal wat mensen onder de douche doen. Was ook geen oprechte vraag hoor.
Dat was ook helemaal niet de strekking van mijn post, maar prima als jij het zo wilt lezen. Het kan alleen wel een tandje minder onaardig.
Dit topic gaat over reclame die je stom vindt, en dat vind ik van deze.
Monus
27-06-2026 om 18:21
Die tweeling die op elke feestdag of feestgelegenheid maagzuurremmers en dergelijke gebruiken zouden er onderhand beter aan doen om naar de dokter te gaan, dan voortdurend een zelfzorgmiddel te gebruiken.
lavande!
29-06-2026 om 01:18
de villa penedo reclame is ook weer terug, joehoe......Wat een dramatisch slechte reclame, en hij blijft maar terugkomen
Poezel_en_Wip
01-07-2026 om 22:47
Hemke schreef op 01-07-2026 om 21:32:
Idiote reclame van Bol,com ff bollen,
Deze ja!
Thora
02-07-2026 om 11:27
Vreselijk. Ik wil die gezette man in dat blauwe pak terug. Die was leuk.
wild-flower
05-07-2026 om 18:14
Nou vreselijk inderdaad. Wie verzint zoiets?
MartinJ
06-07-2026 om 10:13
Helemaal mee eens. Slaat ook nergens op. Je zegt toch ook niet effe wehkampen, effe coolblueen of effe mediamarkten. Je gaat naar een webwinkel als bijvoorbeeld Bol.com als je iets nodig hebt wat je online wil bestellen. Sterker nog, vaak google je naar een bepaald product en via de resultaten kom je dan terecht op een pagina van een webwinkel waar dit product wordt aangeboden. Kortom, effe googelen en niet effe bollen.
Thora
06-07-2026 om 11:38
MartinJ schreef op 06-07-2026 om 10:13:
[..]
Helemaal mee eens. Slaat ook nergens op. Je zegt toch ook niet effe wehkampen, effe coolblueen of effe mediamarkten. Je gaat naar een webwinkel als bijvoorbeeld Bol.com als je iets nodig hebt wat je online wil bestellen. Sterker nog, vaak google je naar een bepaald product en via de resultaten kom je dan terecht op een pagina van een webwinkel waar dit product wordt aangeboden. Kortom, effe googelen en niet effe bollen.
Effe Independeren is er ook nog. Zwaar irritant om van iets waar het niet voor bedoeld is een werkwoord te maken.
Thora
06-07-2026 om 11:38
Thora schreef op 06-07-2026 om 11:38:
[..]
Ik wilde mijn tekst corrigeren maar er ging iets fout.
Meesje
06-07-2026 om 12:20
MartinJ schreef op 06-07-2026 om 10:13:
[..]
wrs is dat effe googlen wat ze willen overnemen. Even iets opzoeken wordt vaak effe googlen genoemd. Iets online kopen, effe bollen, noemen zou het merk versterken. Maar dat effect gaat wat verloren als het weerstand oproept. En dat doet het. Ik vind de reclame irritant. Had ook helemaal niet door dat het over bol ging. Zo druk en hysterisch.
Thora
07-07-2026 om 11:29
Door de radio dit keer weer eens. Dat mens van NL Ziet is er weer. Je zit zeker je serie te kaikahhhh. Maar dan wil ik mijn serie gaan kaikahhhh. De kreun aan het einde van kaikahhhh is helaas niet in letters te omschrijven.
Broodjebrie
07-07-2026 om 13:52
de radioreclame met Lieffies begint. Wat een overdreven gedoe zeg. Is volgens mij van Amazon.