Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

WarpedTrout14

WarpedTrout14

12-07-2021 om 12:03

Overleden in showbizz

Zag net op NOS dat Sandra Timmermans, de dochter van Gert en Hermien is overleden. 57 jaar pas. Tjeetje, en ze had al zoveel meegemaakt in dat bizarre gezin.

Thora schreef op 14-04-2026 om 09:59:

Het was inderdaad Mies. Ik dacht echt dat het van Sonja was. Dan maar even een leuke herinnering. Ooit zaten er een stel PSV supporters harde kern in de show. Dat was zo leuk en ze gingen zo leuk met elkaar om. En dan die man die in de show op TV rustig zei dat als hij moest kiezen tussen zijn vrouw of zijn Bugatti, hij de Bugatti zou kiezen. Maar dat kan ook bij Mies geweest zijn

Dat was bij Sonja. Ik stond net die docu te kijken tijdens het strijken en zag het voorbij komen. 

Die zijn naderhand gescheiden. 😂😂 

Thora schreef op 14-04-2026 om 09:59:

Het was inderdaad Mies. Ik dacht echt dat het van Sonja was. Dan maar even een leuke herinnering. Ooit zaten er een stel PSV supporters harde kern in de show. Dat was zo leuk en ze gingen zo leuk met elkaar om. En dan die man die in de show op TV rustig zei dat als hij moest kiezen tussen zijn vrouw of zijn Bugatti, hij de Bugatti zou kiezen. Maar dat kan ook bij Mies geweest zijn

hij moest kiezen tussen vrouw of BMW en dat was idd bij Sonja

Over die man die zou kiezen voor zn Bugatti i.p.v. zn echtgenote, was geloof ik bij Showroom.  Een programma van de NCRV met de mannen van Farce Majeur over excentriekelingen.

amarna schreef op 14-04-2026 om 13:19:

Over die man die zou kiezen voor zn Bugatti i.p.v. zn echtgenote, was geloof ik bij Showroom. Een programma van de NCRV met de mannen van Farce Majeur over excentriekelingen.

Mannen zijn toch rare wezens als er meer dan 1 is die zijn auto boven zijn vrouw verkiest op public tv.

In deze link onderaan zit het fragment over de auto. 

Dankzij Sonja Barends aanpak veranderde Pim Fortuyn van mening: ‘U bent leuker dan ik dacht’ | Show | AD.nl

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.