Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Kunnen jullie rondkomen ? Wat kan het kabinet nog doen ?

Rockstar schreef op 01-09-2022 om 18:41:

Werkt het ook met terugwerkende kracht? Want ik heb nog weleens van aanbieder gewisseld en dan begin je weer opnieuw, zo irritant.

Nee, maar wel onafhankelijk van je leverancier en je kunt de tarieven aanpassen, dan blijft het verbruik wel staan

Ysenda schreef op 01-09-2022 om 18:51:

[..]

Nee, maar wel onafhankelijk van je leverancier en je kunt de tarieven aanpassen, dan blijft het verbruik wel staan

Jammer.

Rockstar schreef op 01-09-2022 om 19:03:

[..]

Jammer.

Privacy, je moet toestemming geven dat de gegevens die de netwerkbeheerder uitleest en deelt met de leverancier voor de rekening ook gedeeld mogen worden met deze dienstverlener.

Godzijdank woon ik bij België en daar betaal ik rond de 1,75. Bizar dat Duitsland de belastingen verhoogt in deze dure tijden.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-09-2022 om 19:46

redbulletje schreef op 01-09-2022 om 19:37:

Godzijdank woon ik bij België en daar betaal ik rond de 1,75. Bizar dat Duitsland de belastingen verhoogt in deze dure tijden.

niet verhoogd, maar de tijdelijke maatregelen gaan er van af. 

Friezinnetje schreef op 01-09-2022 om 19:46:

[..]

niet verhoogd, maar de tijdelijke maatregelen gaan er van af.

Dat is evengoed bizar in deze dure tijden. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-09-2022 om 19:58

redbulletje schreef op 01-09-2022 om 19:51:

[..]

Dat is evengoed bizar in deze dure tijden.

het moet ook ergens van betaald worden. 

Ysenda schreef op 01-09-2022 om 18:22:

[..]

En dat is nu het handige van een slimme meter dan kun je gewoon dagrapporten krijgen bv via de app umeter.nl

Fijne tip, thanks!

Wij lezen elke week onze meters uit en houden dat bij. Voor de app moeten we betalen en mijn man vertikt dat

Engie heeft zelf een app die heel overzichtelijk is. 

IMG-20220902-080644.jpg

Herfstappeltaart schreef op 02-09-2022 om 08:01:

Wij lezen elke week onze meters uit en houden dat bij. Voor de app moeten we betalen en mijn man vertikt dat

Voor umeter hoef je niet te betalen. Je moet ze alleen toestemming geven om via je netbeheerder je meter te mogen uitlezen.

Ik zit bij Oxxio en ik kan in de app ook tot op het uur lezen wat mijn verbruik en de kosten waren, echt handig voor komende winter. Heel gek dat jij ervoor moet betalen Herfstappeltaart, dat zou toch gewoon een stukje service moeten zijn.

Moxxie schreef op 02-09-2022 om 08:54:

Ii zit bij Oxxio en ik kan in de app ook tot op het uur lezen wat mijn verbruik en de kosten waren, echt handig voor komende winter. Heel gek dat jij ervoor moet betalen Herfstappeltaart, dat zou toch gewoon een stukje service moeten zijn.

Niet alle leveranciers bieden dat, die van mij ook niet maar er zijn genoeg gratis alternatieven.

Ysenda schreef op 02-09-2022 om 09:04:

[..]

Niet alle leveranciers bieden dat, die van mij ook niet maar er zijn genoeg gratis alternatieven.

Dat wist ik niet, ik ging er eigenlijk van uit dat alle maatschappijen iets vergelijkbaars hadden. Maar als ze het alleen aanbieden tegen betaling, zoals bij Herfstappeltaart, vind ik dat wel een beetje afzetterij hoor. Iedere groenteboer en fietsenmaker heeft tegenwoordig een gratis app.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.