Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Hij kon beter met een paar sleetje bij een sneeuwbult gaan staan en ze daar aan ouders geven.

Poezenmeisje schreef op 12-01-2026 om 19:40:

Hij kon beter met een paar sleetje bij een sneeuwbult gaan staan en ze daar aan ouders geven.

Hij geeft ook toe impulsief te hebben gehandeld. Geen kwade bedoelingen, wou gewoon die kinderen blij maken... fijn dat het nog bestaat.

Explosie in Utrecht. Er zijn verschillende panden verwoest door een explosie. Natuurlijk verschijnen daar veel berichten over op internet. Ongevraagd komen die voorbij en dan lees ik het toch. Maar waarom altijd van die loze kreten ertussen? Reactie van omstanders...........Je zag veel emotie. Goh!!! Is het heus?

ik zat de paaseitjes bij de Jamin te bekijken en ik vond sommige smaakjes wel heel erg vreemd. Zoals wit met madam Jeanette smaak eitje met biefstuk bali een eitje met worshester saus en nog meer van die rare smaakjes.

Pooh-Bear schreef op 16-01-2026 om 21:58:

ik zat de paaseitjes bij de Jamin te bekijken en ik vond sommige smaakjes wel heel erg vreemd. Zoals wit met madam Jeanette smaak eitje met biefstuk bali een eitje met worshester saus en nog meer van die rare smaakjes.

Die met nasi goreng smaak zijn in ieder geval niet te hachelen! Wat waren do smerig zeg…smaak bleef ook in je mond hangen 🤢

Echt? 

🤢 nh goeie reden om geen paaseitjes meer te eten..

Wij sturen twee (!) militairen naar Groenland en nu begint Trump met importheffingen. Dus onze bloemen en kaas enzo worden duurder voor Amerikanen. Die man mogen ze wel opsluiten in een instelling…

Netherfield schreef op 17-01-2026 om 19:03:

Wij sturen twee (!) militairen naar Groenland en nu begint Trump met importheffingen. Dus onze bloemen en kaas enzo worden duurder voor Amerikanen. Die man mogen ze wel opsluiten in een instelling…

Nou inderdaad en die militairen zijn daar om te kijken of we kunnen helpen om Groenland te  Beschermen tegen Rusland of China zou hij blij mee moeten zijn. 

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18136454/rijk-wil-schikken-in-zaak-van-westereender-die-fries-wilde-praten-met-zijn-beppe

...
Justitie wil af van de zaak waarin een Westereender vanuit de gevangenis in Arnhem in het Fries met zijn oma en ouders belde. Het ministerie onderhandelt nu over een schikking.
...

Fries is een van de nationale talen van Nederland, je mag zelfs een rechtszaak voeren in het Fries. Daar moet die gevangenis toch wel een uitzondering voor kunnen maken. En kunnen ze prima nog de regel hanteren dat alle niet nationale talen van Nederland niet gebruikt mogen worden. Tjonge jonge. Geen tolk kunnen vinden ook nog. Hoe dan…

Als ze slecht betaald worden is het ook volkomen terecht dat ze het niet willen doen. 

https://www.hln.be/bizar/bewoners-van-zorgcentrum-in-nederland-mogen-geen-appelmoes-meer-daar-ben-je-dan-101-voor-geworden~a6bd5a9cc/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Je bent 101 jaar oud. Je eet elke dag appelmoes. En dan krijg je dat niet meer in het verzorgingshuis waar je woont omdat het ongezond is. 
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om te schrijven hoe belachelijk dat is. 

Mijn oma wilde op haar sterfbed Mon Chéri bonbons. 
Dan KRIJGT ze Mon Chéri bonbons. 

Als mensen een zoute haring willen, kunnen ze die van mij ook krijgen. Wie ben je om te bepalen dat zoiets niet mag?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.