Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Het regent!

PensioNada schreef op 26-07-2026 om 12:24:

[..]

In Friesland?

ja, al vanaf een uur of half 10. Wel zo nu en dan wat droog, maar niet heel veel. Lekker even, goed voor de natuur. Morgen weer zon

Yumi schreef op 25-07-2026 om 23:31:

[..]

Huurschuld van € 200.000,-, lees dat zijn werkelijke naam Tovek Dibi, blijkt te zijn.

Daar kan hij nu Tovek Debet van maken.

Zo lang is hij nog niet zoek. Hij was op 2 juli (op de laatste vergadering  voor het zomerreces) gewoon nog aanwezig bij de gemeenteraad van Amsterdam.

(Wat overigens nog wel een dingetje is, want je moet in de gemeente ingeschreven staan om daar raadslid te kunnen zijn, dus ik ben benieuwd hoe dat afloopt).

Ik vind het hebben van een huurschuld van 200.000 euro wel bijzonder, was het zo'n duur huurhuis of heeft deze meneer de laatste jaren geen huur betaald? En hoezo kan die huurschuld zo hoog oplopen? Kan je de huurder dan niet eerder via de rechter uit je pand laten zetten? 

Als hij "gevlucht" is, dan mag ik wel aannemen dat hij zijn zetel in Amsterdam in moet leveren per direct en dat ook zijn naam uit de partijlijst wordt verwijderd....

Miraval schreef op 26-07-2026 om 15:54:

Ik vind het hebben van een huurschuld van 200.000 euro wel bijzonder, was het zo'n duur huurhuis of heeft deze meneer de laatste jaren geen huur betaald? En hoezo kan die huurschuld zo hoog oplopen? Kan je de huurder dan niet eerder via de rechter uit je pand laten zetten?

Als hij "gevlucht" is, dan mag ik wel aannemen dat hij zijn zetel in Amsterdam in moet leveren per direct en dat ook zijn naam uit de partijlijst wordt verwijderd....

Die 2 ton komt uit ander nieuws. Dat is niet de eventuele huurschuld (waarvan niet bekend is hoe hoog die is) .

Maar op extreemrechtse sites wordt een koppeling gemaakt tussen deze huurschuld en de subsidie bij Bij1 waarschijnlijk heel terecht moet gaan terugbetalen. Die regels zijn er niet voor niets voor politieke partijen. 

https://app.1848.nl/document/tkapi/574898

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.