Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Trump, Musk en Amerikaanse politiek.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 03-04-2026 om 16:41:

[..]

Trump is weer bezig alsof hij een tv show presenteert en maakt opmerkingen over Macron en z'n vrouw. Wat is het toch een lamlul.

https://www.hln.be/video/productie/trump-haalt-uit-naar-macron-zijn-vrouw-behandelt-hem-enorm-slecht-11640804

Kinderachtig en onbeschoft. 

Laat ie naar zijn eigen huwelijk kijken!

Zilver_gray schreef op 03-04-2026 om 17:51:

[..]

Welke van de drie?

Zilver_gray schreef op 03-04-2026 om 17:51:

[..]

En naar zijn extracurriculaire activiteiten.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 03-04-2026 om 16:41:

[..]

Trump is weer bezig alsof hij een tv show presenteert en maakt opmerkingen over Macron en z'n vrouw. Wat is het toch een lamlul.

https://www.hln.be/video/productie/trump-haalt-uit-naar-macron-zijn-vrouw-behandelt-hem-enorm-slecht-11640804

Elke dag in staat om zichzelf nog verder te verlagen. Lamlul is nogal zwak uitgedrukt.

de Epsteinfiles zijn weer terug in de spotlights gebracht door Melanie 😆

Wrijf nooit in een vlek. Dat is een belangrijke leefregel voor woordvoerders en politiek strategen in Washington en Den Haag. Want: hoe meer je wrijft, hoe langer kijkers zich concentreren op die ene vieze plek, terwijl je juist wilt dat iedereen de andere kant op kijkt.

Toch is dat precies wat Melania Trump deed. De nauwe band met Epstein, berucht om misbruik van minderjarigen, is één van de grootste smetten op het blazoen van Donald Trump. Toch schuift Melania het terug in de spotlights. Terwijl iedereen zat bij te komen van de spanning rond Iran, sprak zij vanuit het Witte Huis over de ‘vele valse foto’s en beweringen’.

Amerika overdonderd: doet Melania Trump een vlucht naar voren met plotse ontkenning over Epstein?

https://www.ad.nl/buitenland/amerika-overdonderd-doet-melania-trump-een-vlucht-naar-voren-met-plotse-ontkenning-over-epstein~a57fea99/

ja, bizarre vertoning.  Ze veroorzaakt hiermee juist het gevoel dat er nog veel meer te verbergen is dan we al dachten 

Ik lees net dat Pete Buttigieg zich kandidaat stelt voor de presidentsverkiezing in 2028.
De MAGA's zijn buiten zichzelf van woede en minachting.  En ieder die geen fan is van Trump maakt een rondedansje.
Is er een grotere tegenstelling denkbaar dan tussen Trump en Buttigeig ?  

amarna schreef op 13-04-2026 om 17:04:

Ik lees net dat Pete Buttigieg zich kandidaat stelt voor de presidentsverkiezing in 2028.
De MAGA's zijn buiten zichzelf van woede en minachting. En ieder die geen fan is van Trump maakt een rondedansje.

Buttigieg is een jonge, intelligente man die vrij gematigd in de meeste onderwerpen staat. Lijkt me niet dat Amerikanen erop stemmen.

amarna schreef op 13-04-2026 om 17:04:

De MAGA's zijn buiten zichzelf van woede en minachting. En ieder die geen fan is van Trump maakt een rondedansje.

Volgens  mij heeft al alleen maar gezegd dat hij misschien wel geïnteresseerd zou zijn om zich kandidaat te stellen. 

Daglichtlamp schreef op 13-04-2026 om 17:15:

[..]

Volgens mij heeft al alleen maar gezegd dat hij misschien wel geïnteresseerd zou zijn om zich kandidaat te stellen.

Dan zijn de toejuichingen die ik las te voorbarig.  Jammer !!!

amarna schreef op 13-04-2026 om 18:06:

[..]

Dan zijn de toejuichingen die ik las te voorbarig. Jammer !!!

Het is nu echt nog te vroeg voor kandidaatstelling. Ik heb ook geen idee hoeveel kans hij zou maken. Wellicht is men na Biden en Trump echt toe aan vernieuwing.

Daglichtlamp schreef op 13-04-2026 om 19:59:

[..]

Het is nu echt nog te vroeg voor kandidaatstelling. Ik heb ook geen idee hoeveel kans hij zou maken. Wellicht is men na Biden en Trump echt toe aan vernieuwing.

Amerika is niet toe aan een openlijk homosexuele president. Net zoals Amerika in 2016 en 2024 niet toe was aan een vrouwelijke president. Allemaal woke-onzin.

Een zwarte president konden ze wel aan...

Zorroo schreef op 13-04-2026 om 20:15:

Een zwarte president konden ze wel aan...

Ja, net. Al wordt er nog steeds over Obama gezeurd. Naar mijn idee is de volgorde van aanvaardbaarheid: kleur, vrouw, homosexueel. Overigens heb ik het idee dat dit niet alleen in de USA zo is. Wij hebben een heel ander kiessysteem waardoor Jetten bij ons wel kan, maar hij krijgt bakken homohaat over hem heen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.